جایگزین مسیر

استعدادیاب‌های یونایتد برای تماشای بازی گایتان به پرتغال رفته اند

by | آذر , ۱۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد: سرمربی وقت منچستریونایتد “ لوییز فن خال” قبلا در طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که یونایتد به بازیکنان وینگر سرعتی نیاز دارد، حال ظاهرا وینگر بنفیکا “ نیکلاس گایتان” به عنوان هدف یونایتد انتخاب شده است.

طبق گزارشات منتشر شده استعدادیاب های یونایتد برای دیدن بازی این بازیکن به تماشای بازی بنفیکا رفته اند.  گایتان چند فصلی است که به عنوان هدف یونایتد معرفی میشود و اینکه این انتقال هیچوقت رخ نداد جای کمی تعجب را داشته است. این بازیکن آرژانتینی میتواند خلاقیت و سرعت را به خط هافبک یونایتد اضافه کند.

در شرایط کنونی، فن خال از ماتا به عنوان وینگر استفاده میکند. رسانه های پرتغالی مدعی شده اند که بنفیکا با انتقال گایتان به یونایتد توافق خواهد کرد اگر که مبلغ مناسب برای وی پیشنهاد داده شود. بازیکنان پورتو و بنفیکا مدتی است که نشان داده اند برای انتقال به دیگر لیگ ها مشتاق هستند و منچستریونایتد نیز میتواند از این فرصت برای جذب وی استفاده کند.

اینکه یونایتد بالاخره برای خرید این بازیکن پیشنهادی ارایه خواهد کرد و یا باز هم این یک شایعه تکراری است را تنها زمان مشخص خواهد کرد.

۰ Comments