جایگزین مسیر

استعدادیاب های یـونـایتد راهی پـرتـغال می شوند

by | دی , ۲۶ , ۱۳۹۱

با توجه به منابع مختلف در مطبوعات پرتغالی، استعداد یاب های منچستر یونایتد برای دیدن بازی ایزیکوئل گارای و نیکلاس گایتان دو بازیکن آرژانتینی بنفیکا راهی پرتغال خواهند شد.آنها همچنین بازی بنفیکا با پورتو را در آخر هفته ی گذشته دیده بودند.

منچستر یونایتد همیشه برای به خدمت گرفتن گایتان 24 ساله علاقه مند بوده است مخصوصا از زمان عملکرد موثر او در لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل در مقابل شیاطین سرخ و همچنین فرم خوبی او در این فصل داشته است. او دو گل در هشت بازی در این فصل به ثمر رسانده است.

هفته گذشته مدیر برنامه های گایتان درها را برای یک انتقال احتمالی از این باشگاه پرتغالی باز کرد.خوزه اریبارن در گفتگو با  ABola گفت: ” اگر یک پیشنهاد وجود داشته باشد، ما می توانیم بنشینیم و آنرا تجزیه و تحلیل کنیم. ”

او ادامه داد: ” من می دانم که باشگاه های بسیاری هستند که گایتان را می خواهند، اما ما یک پیشنهاد مصرانه دریافت نکرده ایم. ”

“بسیار خوب است که یک فرصت عالی برای یک بازیکن به وجود آید. اما باز هم، او در بنفیکا خوشحال است. ”

گزارش شده است که استعداد یاب های منچستر یونایتد به تازگی او را برای خرید به باشگاه پیشنهاد داده اند، حتی با وجود اینکه یونایتد صدرنشین لیگ برتر است آنها به دنبال بهبود تیم خود هستند.

گایتان یک بازیکن چپ پا است، اما به طور معمول در سمت راست بازی می کند، او در بنفیکا شکوفا شده است و قبل از آن برای بوکا جونیورز بازی می کرده است.در آنجا او به همان اندازه موفق بوده است و در 66 بازی 12 گل برای بوکا به ثمر رساند که یک آمار بسیار قابل توجه برای یک بازیکن جوان است.

در طول اولین فصل حضور خود در اروپا، گایتان می توانست جایزه ی بهترین بازیکن سال را کسب کند پس از نه گلی که به ثمر رساند و همچنین نه پاس گلی که در اولین فصل بازی اش برای بنفیکا داد.

بازیکن دیگری که مورد توجه یونایتد قرار گرفته است، ایزیکوئل گارای هم وطن و هم باشگاهی گایتان است.

مدافع میانی 26 ساله قبلا هم با یونایتد مرتبط شده بود و نمایندگان منچستریونایتد چند بازی او را تماشا کرده بودند.

براساس گزارش نیل کاستیس خبرنگار Sun در اواسط ماه دسامبر استعداد یاب های یونایتد در پیروزی 3-1 بنفیکا مقابل اسپورتینگ لیسبون بازی گارای را تماشا کرده اند و همچنین بازی بعدی او در برابر اولهانس را دیده اند.

گارای پس از ترک رئال مادرید در دو فصل قبل، یک عملکرد قابل توجه داشته است و می تواند با 15 میلیون پوند خریداری شود.

در حال حاضر تقریبا مصدومیت مدافعین یونایتد یک اتفاق هفتگی شده است و گزارش شده که نمانیا ویدیچ پس از بازی با لیورپول با عصا اولدترافورد را ترک کرده است. در همین حال، فقط شش ماه از قرارداد ریو فردیناند باقی مانده است که این مطلب به معنای خرید احتمالی یک جایگزین قابل اعتماد است.

قطعا مدافع ملی پوش آرژانتینی خرید خوبی برای یونایتد خواهد بود. در سن 26 سالگی، گارای تجربیات زیادی در فوتبال اروپا دارد، در حالی که هنوز سال های زیادی می تواند در بالاترین سطح بازی کند.

۰ Comments