جایگزین مسیر

استقبال خوزه مورینیو از حضور ون گال در لیگ برتر

by | اردیبهشت , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-خوزه مرینیو حضور لوییس ون گال در باشگاه منچستر یونایتد را مورد ستایش قرار داد او یک مربی 62  ساله با توصیف مرد بزرگ برای من می باشد.

لوییس ون گال بالاخره عصر روز گذشته به عنوان جانشین دیوید مویس منصوب شد او یک قرارداد 3 ساله را با باشگاه منچستر یونایتد به امضا رساند او موظف است بعد از پایان جام جهانی به باشگاه منچستر یونایتد منتقل شود.

مورینیو در کنار ون گال در بارسلونا سابقه همکاری دارند و او در سازمان بی المللی غذا به صحبت در مورد ون گال پرداخت مربی چلسی بر این باور است که باشگاه منچستر یونایتد تصمیم بزرگی برای مربی گری ون گال در این باشگاه گرفته است.

خوزه گفت:او مرد بزرگی است بدیهی است که او مربی بزرگی در فوتبال است و من خوشحال هستم که او به کشوری می آید که من در آن حضور دارم او به لیگ برتر خواهد پیوست.

اما از مهم تر این که او یک مربی بزرگ می باشد و من بهترین آرزوها را برای او دارم.

ون گال به منچستر خواهد پیوست این در حالی است که لوییس می خواهد یونایتد را احیا کند این باشگاه در این فصل بدترین دوران تاریخ خود را پشت سر گذاشتند.

منچستر یونایتد در این فصل در رده هفته لیگ برتر قرار گرفتند و یونایتد بعد از اینکه با مویس قرارداد 6 ساله امضا کرده بودند بعد از گذشت 10 ماه او را از کار برکنار کردند.

چلسی نیز در این فصل زیاد چشم گیر عمل نکرد و به افتخاری دست پیدا نکرد آنها در پایان فصل در رده سوم قرار گرفتند و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از دور مسابقات کنار رفتند.

۰ Comments