جایگزین مسیر

استقبال گرم یانگ از زاها

by | مرداد , ۲ , ۱۳۹۲

اشلی یانگ از آمدن ویلفرد زاها به یونایتد برای رقابت در راستای کسب پستی در ترکیب تیم دیوید مویس به این بازیکن تبریک گفت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این وینگر باتجربه انگلیسی پس از بهبودی از مصدومیتی که داشت به جمع هم تیمی های خود در تور پیش فصل اضافه شده و اکنون تحت تاثیر کیفیت بالای بازیکن تازه وارد تیم که از کریستال پالاس به یونایتد آماده, قرار گرفته است.

اگرچه این دو بازیکن در فصل پیش رو, رقیب همدیگر برای جا گرفتن در ترکیب اصلی تیم هستند, یانگ می گوید که تنها مزیت های ورود این بازیکن 20 ساله به ترکیب تیم را می بیند.

او به MUTV  گفت: شما همیشه باید هر روز آماده باشید, همزمان با اینکه همیشه رقابت زیادی برای پست ها وجود دارد. این مسئله که به باشگاه بازیکنان جدیدی بیایند مانند ویلف, خوب است و او بازیکن فوق العاده ای است.

“او به دلیل اینکه از ابتدا در تور بوده, کمی تجربه کسب کرده است و توانسته است با تیم آشنا شود. به عنوان یک باشگاه, هر بازیکن جدیدی که به باشگاه می آید با آغوش باز مورد استقبال قرار می گیرد. با توجه به تجربه ای که من کسب کرده ام, شما تنها باید تمام تلاش خود را بکنید و سر خود را پایین بگیرید و این دقیقا همان چیزی است که من می توانم به خوبی در ویلف ببینم.”

” او بازیکن فوق العاده ای خواهد شد. اگر او آینده درخشانی نداشت ما با او قرارداد امضا نمی کردیم و او تجربه گوش دادن به حرف های بازیکنان باتجربه را خواهد داشت. او این تجربیات را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد و تلاش خواهد کرد تا به درستی در تیم جا بیافتد. وفق پیدا کردن در چنین جایی آسان است.”

دو سال می شود که یانگ از استون ویلا به یونایتد ملحق شده است و او احساس می کند که از زمانی که با انتقال به یونایتد لینک شده است بازیکن بهتری شده است.

“من فکر می کنم این زمان خیلی سریع گذشت. دو سال قبل, من در پارکی در بوستون قدم می زدم و اکنون دو سال پس از آن موقع, در اینجا یعنی ژاپن هستم. تجربه کاملا متفاوتی در مقایسه با گذشته است. واضح است که من آن موقع تازه به باشگاه آمده بودم و در این دور و اطراف تازه وارد بودم.”

“همه چیز برای من تازه بود اما امروز, در حالی با شما صحبت می کنم که دو سال گذشته است. من تجربه بیشتری اکنون دارم. همچنین سن من بالاتر رفته است و سعی می کنم بیشتر درباره این باشگاه بدانم. من تنها مدت کمی است که پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت به تیم اضافه شده ام و خوشحالم که اینجا هستم.”

“من فکر می کنم که در این دو سال عوض شده ام, سن من الان بیشتر شده است و همزمان با اینکه سن شما بالاتر می رود, توانایی شما هم در باشگاهی همانند یونایتد رشد می کند.”

………

دوستان, کاربر عزیر آقا آرش والپبپری طراحی کردن که تصویر آواتار بیشتر کاربرها را کنار هم نشان می دهد. گفتم اینجا بگذارم تا هم از ایشون تشکر کنیم و هم بقیه کاربران عزیز سایت, این عکس را ببیند.

۰ Comments