جایگزین مسیر

استیو مک لارن : رونـی در منچستر یونایتد می ماند

by | اسفند , ۱۷ , ۱۳۹۱

سرمربی سابق انگلستان معتقد است که تصمیم مربی اسکاتلندی یونایتد برای روی نیمکت قرار دادن ستاره ی انگلستان در بازی مقابل رئال مادرید احساساتی بوده است و او آینده ی این مهاجم را با شیاطین سرخ می بیند.

استیو مک لارن دستیار سابق فرگوسن اصرار دارد: “هر کسی به دنبال جدال است.” همانطور که سوالاتی پیرامون آینده ی وین رونی در منچستر یونایتد وجود دارد.

سرمربی یونایتد بازیکن تیم ملی انگلستان را در ترکیب اصلی شیاطین سرخ در باخت 2-1 مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان قرار نداد و این، باعث به وجود آمدن حدس و گمان هایی درباره ی اینکه رونی اولدترافورد را ترک می کند، شد.

با این حال، مک لارن معتقد است که رسانه ها درباره معنای تصمیم بازی ندادن به رونی جنجال می کنند و اصرار دارد که تصمیم سر الکس در قرار ندادن رونی در ترکیب اصلی، به خاطر ملاحظات فوتبالی بوده است.

سرمربی سابق انگلستان به اسکای اسپورتس گفت: “هر کس به دنبال جنجال است و برخی می خواهد آن را در انتخاب سر الکس وارد کنند.”

“هنوز زود است و بدیهی است که این تحریک از سوی رسانه هاست.”

مک لارن در ادامه در مورد اینکه مربی یونایتد به طور مداوم بازیکنان خود و ارزش آن ها در تیم را ارزیابی می کند، توضیح می دهد و اصرار می کند که او می داند که ماندن رونی در کنار شیاطین سرخ برای آینده قابل پیش بینی است.

او ادامه داد: ” سر الکس، هر هفته، هر روز و هر فصل به هر بازیکنی در تمرینات و بازی ها بسیار با دقت نگاه می کند و می گوید که آنها چه شرایطی دارند و او هنوز هم تفکرات درستی برای منچستر یونایتد دارد.”

“اگر این گونه نبود، او هیچ تردیدی در بیرون انداختن یک بازیکن نخواهد داشت.”

او افزود: “اما در حال حاضر، من نمی توانم آینده ی رونی را فراتر از منچستر یونایتد ببینم.”

۰ Comments