جایگزین مسیر

اسمالینگ آماده رویارویی مقابل واتفورد

by | آبان , ۲۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-کریس اسمالینگ از آمادگی خوب خود برای رویارویی با واتفورد می گوید این مسابقه فردا در ورزشگاه ویکارج برگزار خواهد شد.

بازیکن ماه اکتبر باشگاه در جریان بازی در برابر اسپانیا در دقایق پایانی بازی به دلیل مصدومیت جزیی از بازی خارج شد و پس از آن نیز در بازی دوستانه انگلستان در برابر فرانسه روی نیمکت قرار گرفت , این بازیکن اعلام کرده است بدون شک می تواند در برابر زنبور ها در بازی حضور داشته باشد.

اسمالینگ گفت:

من برای اینکه در بازی فردا حضور داشته باشم سخت کار کردم و احساس خوبی دارم.این خوب است که آمادگی خود را حفظ کنید و از همه مهمتر اجرای آن در زمین می باشد چون شما در هر بازی می توانید در بازی حضور داشته باشید اما شما باید تاثیرگذار باشید.من به بازی روز شنبه فکر می کنم تا در این مسابقه به خوبی بتوانم عمل کنم.

بازی سه شنبه انگلستان و فرانسه تحت تاثیر اتفاقات پاریس به انجام رسید و اسمالینگ درباره آن شب احساسی به صحبت پرداخته است.او گفت:

من فکر می کنم آن برای همه دشوار و سخت بود اما فکر می کنم همه با هم متحد شدند و شما می توانستید در جریان بازی بین هواداران دو تیم مشاهده کنید و همچنین بین بازیکنان و کادر مربی گری.همه ما آمدیم و این پیام را به همه گفتیم که ما با همدیگر قوی هستیم.

۰ Comments