جایگزین مسیر

اسمالینگ از بازگشت به آمریکا هیجان زده شده است

by | تیر , ۲۱ , ۱۳۹۳

کریس اسمالینگ مشتاقانه منتظر بازگشت به آمریکا به همراه منچستریونایتد در تور پیش فصل 2014 می باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – #منچستریونایتد در تور 2014 باید با تیم های لس آنجلس گالکسی, آس رم, اینترمیلان و رئال مادرید روبرو شود. شیاطین سرخ برای اولین بار در سال 2011 به #آمریکا رفته بودند. #اسمالینگ در آن زمان در ترکیب یونایتد حضور داشت.

این مدافع انگلیسی به سایت باشگاه گفت:

من یکبار به همراه یونایتد در آمریکا حضور داشتم و چون آنجا مکان های دیدنی بسیاری وجود دارد, من از حضورم در آمریکا لذت بردم. فوتبال در آنجا در حال پیشرفت است, به همین خاطر برگشتن به آمریکا اتفاق خوبی است.

اسمالینگ درباره بازی آغازین برابر لس آنجلس گالکسی نیز به سایت باشگاه گفت:

ما پیش از این برابر ستارگان لیگ امریکا بازی کرده ایم, به همین خاطر بازی برابر تیم دیگری از لیگ آمریکا در زمین آنها اتفاق خوبی خواهد بود. من مطمئن هستم که آنجا جو بی نظیری حاک خواهد بود.

اسمالینگ همچنین معتقد است که تور فرصت ایده الی برای لوئیز فن خال بوجود می آورد تا قدرت واقعی تیم جدیدش را متوجه شود. او همچنین می توان روش های خودش را در تیم اعمال کند و برای اولین بار هدایت یونایتد را برعهده بگیرد.

تور پیش فصل همیشه اهمیت بسیار زیادی داشته است و این تور به مربی این فرصت را می دهد تا همه بازیکن ها را دو هم جمع کند و تفکرات خودش را که باید تا پایان فصل در تیم نمود پیدا کند, در تیم اعمال کند.

اسمالینگ درباره اهمیت این تور برای بازیکنان جدید نیز می افزاید:

از این لحاظ نیز تور اهمیت دارد, بخصوص برای بازیکنانی که تازه چند هفته ای است به تیم آمده اند, گذراندن دو یا سه هفته در کنار هم اتفاق خوبی است.

۰ Comments