جایگزین مسیر

اسمالینگ از گل پیروزی بخشش خوشحال است

by | مهر , ۹ , ۱۳۹۴

اسمالینگ اظهار میکند که از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برای یونایتد برابر ولفسبورگ ، خوشحال است .

این مدافع خود را در منطقه ۶ یاردی دروازه یافت و در حالی که داشت سر میخورد ، هر طور که شده ، پاس خوان ماتا را به گل تبدیل کرد تا بازگشت یونایتد به بازی ، پس از گلزنی خوان ماتا از نقطه پنالتی کامل شود .

حس بسیار خوبی بود . شما هیچوقت نمی دانید خوان با آن جادو هایش چه کاری را انجام خواهد داد ! او این کار ها را هر روز در تمرینات انجام می دهد . شما فقط میتوانید قمار کنید !

با این حال که یونایتد پس از شکست برابر ایندهوون ، بازگشت خوبی داشت ، اما قرمز ها در دقایق پایانی زیر فشار بالایی قرار داشتند و خوشبختانه توانستند مقاومت کنند .  اسمالینگ معتقد است که هنوز راه برای پیشرفت ، باز است .

من فکر میکنم که ما کار را برای خودمان سخت کرده بودیم و می توانستیم در ده دقیقه پایانی شرایط را به طور کامل مدیریت کنیم .

اگر شما ۱۰ یارد عقب بکشید ، به تیم مقابل اجازه میدهید که فشار وارد کند . ما مقاومت کردیم و شایستگی سه امتیاز را داشتیم . پس از حملات نا موفق ماتا و ممفیس ، امکان داشت که ما نا امید شویم . ولی این اتفاق نیفتاد و ما به حمله ادامه دادیم .

اسمالینگ همچنین در مورد هموطن و دوستش ، فیل جونز ، که به تازگی از مصدومیت بازگشته است ، میگوید

این اتفاق عالی بود که می بینیم که او بازگشته است و پدی مک نیر روی نیمکت بود . این خوب است که ما امتیازات را کسب میکنیم . چون در این ماه ، میتواند سرانجام فصل را برایمان مشخص کند . بازی های سختی را در خارج خانه داریم .

۰ Comments