جایگزین مسیر

اسمالینگ به خاطر شرایط امسال یونایتد ناراحت است

by | فروردین , ۲۶ , ۱۳۹۳

کریس اسمالینگ اذعان دارد که به خاطر عدم موفقیت یونایتد در فصل جاری و دور ماندن آنها از صدر جدول لیگ ناراحت است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به دلیل بازی های مرحله نیمه نهایی جام حذفی و حضور هال سیتی رقیب یونایتد در هفته جاری لیگ برتر در این رقابت ها شیاطین سرخ بازی در این هفته نداشتند و شاهد بازی صدرنشینان لیگ, منچسترسیتی و لیورپول بودند.

در مصاحبه اخیر اسمالینگ با مجله باشگاه, این مدافع جوان اذعان داشته است که از فرم پرفراز و نشیب شیاطین سرخ ناراحت است و قول می دهد که باشگاه پس از این فصل سخت, قوی تر به این نتایج پاسخ خواهد داد.

برای بسیاری از ما بودن در این رده ای که اکنون در آن حضور داریم, احساس غریبی دارد. حتی پیش از اینکه من به یونایتد بیایم . از زمانی که در این تیم بودم, ما همیشه در صدر لیگ به رقابت می پرداختیم.

هر زمانی که ما در فصل جاری پیشرفتی داشتیم, آن پیشرفت را در دو یا سه بازی بعدی ادامه نداده ایم, موضوعی که بسیار ناراحت کننده است. این مسئله ما را می رنجاند. من می دانم هواداران چقدر ضربه می خورند و ما نیز همانند آنها ناراحت هستیم.

من می خواهم هواداران این مسئله را بدانند که ما همیشه تشنه پیروزی هستیم و تلاش می کنیم تا بهتر شویم, خوشبختانه, ما می توانیم از هم اکنون تا پایان فصل کمی روند خوبی در پیش بگیریم, زیرا هواداران شایسته این تلاش هستند.

اسمالینگ تاکید می کند درس هایی که از فصل جاری آموخته است باعث خواهد شد تا شیاطین سرخ زمانی که فصل 2014/15 در آگوست شروع شود, همه چیز را رو به راه کنند.

شما از این فصل یاد می گیرید که نمی توانید از اتفاقاتی که در سال های گذشته رخ داده است,تضمین داشته باشید که موفق خواهید شد. من فکر می کنم این تجربه به ما کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل کنیم, ما هرگز اجازه نخواهیم داد, همچین اتفاقی رخ دهد.

ما حقیقتا با شروع بدی که در لیگ داشتیم, کار خودمان را سخت کردیم و در فصل پیش رو, ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که بیش از هر زمان دیگری سخت تلاش خواهیم کرد. این باشگاه شایستگی لازم برای حضور در جمع برترین ها را دارد و خوشبختانه, ما به صدر جدول بزودی بازخواهیم گشت.

۰ Comments