جایگزین مسیر

اسنایدر از ابراز علاقه اش به یونایتد می ترسد

by | دی , ۱ , ۱۳۹۲

به گفته مارکل فن در کران ، کارشناس فوتبال هلندی ، وزلی اسنایدر دوست دارد با پیوستن به منچستریونایتد دوران فوتبالی خود را احیا کند اما از ابراز آن می ترسد .

.

.

.

.

.

 

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – چند هفته ای است که شایعات انتقال اسنایدر به منچستریونایتد شدت گرفته است و طبق گمانه زنی ها این بازیکن ملی پوش هلندی نیز علاقه مند به این انتقال است. با توجه به شروع ضعیف باشگاه در اوایل فصل دیوید مویز به دنبال این است که عنصر خلاقیت را به تیمش اضافه کند . با این حال چندی پیش اسنایدر در مصاحبه ای گفته بود که در گالاتاسرای خوشحال است اما نمی داند در آینده چه پیش می آید.

یا این حال فن در کران معتقد است اسنایدر به دنبال فرصتی است تا به منچستریونایتد برود اما به دلیل افراطی بودن هواداران ترک از ابراز علاقه خود می ترسد. فن در کران در مصاحبه با talkSPORT گفت :

” او این موضوع را انکار می کند و به انکار کردنش ادامه می دهد . شرایط بازی کردن در باشگاه گالاتاسرای و جوی که تماشاگران برای بازیکنانی که درخواست خروج می دهند ایجاد می کنند بسیار سخت است . اما این حقیقت است که وزلی هنوز آرزوهای زیادی دارد . او به آمادگی برگشته است و جام جهانی را در پیش رو دارد . وزلی می خواهد چالش بزرگتری را تجربه کند .

.

.

اسنایدر در سال 2011 نیز به انتقال یونایتد لینک شده بود و بر طبق گزارشان پیشنهاد را رد کرد اما فن در کران نظر دیگری دارد و می گوید اسنایدر همیشه دوست داشت برای یک باشگاه تاپ انگلیسی بازی کند و این علاقه او در حال حاضر از همیشه بیشتر است .

” او همیشه آرزو دارد برای باشگاهی چون منچستریونایتد بازی کند . همه می دانند که لیگ ترکیه برای یک ستاره لیگ بزرگی نیست البته برای افرادی مثل دروگبا که دوران خوبی را در لیگ انگلیس داشته اند این موضوع صادق نیست اما اگر شما در لیگ انگلیس بازی نکرده باشید ترکیه جایی نیست که بخواهید در آن بمانید . اسنایدر فکر می کند این انتقال می تواند همچون سال 2010 فوتبال وی را احیا کند . “

باید دید سرانجام این انتقال چه خواهد شد ، آیا اسنایدر که در سال 2012 گفته بود اینترمیلان مانع انتقال وی به منچستریونایتد شده است به انگلیس نقل مکان می کند ؟ آیا شایعات اینکه او برای انتقال به منچستریونایتد حتی حقوقش را 1 میلیون کاهش میدهد به حقیقت خواهند پیوست ؟

بچه ها این عکس هم ربطی به پست نداره اما گفتم خالی از لطف نیست که همه این عکس رو ببینن ! تو این عکس خیلی حرف ها هست …

 

۰ Comments