جایگزین مسیر

اسکای: بلیند و ماتا این تابستان منچستریونایتد را ترک میکنند

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۵

اسکای: بلیند و ماتا این تابستان منچستریونایتد را ترک میکنند

پایگاه هواداران منچستریونایتدبنا به گفته های اسکای , خوان ماتا و دالی بلیند با ورود خوزه مورینیو به منچستر یونایتد هر دو در تابستان تیم را ترک خواهند کرد و اولین قربانیان ورود این مربی پرتغالی خواهند بود.

روز گذشته خوزه مورینیو برای اولین بار به مجموعه ورزشی منچستر یونایتد Aon رفت و در آنجا با وودوارد و سربابی چارلتون ملاقاتی داشتند تا درباره برنامه های تابستانی تیم در مورد نقل و انتقالات به گفتگو بنشینند.

هم ماتا و هم بلیند انتظار می رود در برنامه های آقای خاص برای فصل آینده جایی ندارند و همچنین او ( مورینیو ) عقیده دارد که می تواند در لیگ برتر با منچستر یونایتد به قهرمانی دست پیدا کند.

انتظار می رود که این دو بازیکن در تابستان با پیشنهاداتی خوب به فروش بروند و همچنین مربی پرتغالی به دنبال جایگزین نیز برای این دو نفر می باشد تا با آنها قرارداد امضا کند.

خوزه مورینیو در سال ۲۰۱۴ با مبلغ ۳۳.۵ میلیون پوند خوان ماتا را به منچستر یونایتد واگذار کرد و این اتفاق زمانی افتاد که خوان ماتا شش ماه قبل از این انتقال بهترین بازیکن فصل چلسی لقب گرفته بود.

در آن زمان مورینیو از سرعت و عملکرد ماتا ناراضی بود و همچنین شک داشت که وی بتواند در سیستم چلسی عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.این قابل درک می باشد که ذهنیت او هیچ تغییری نکرده است و با تمام تلاش های ماتا برای منچستر یونایتد در تابستان وی باشگاه را ترک خواهد کرد.

همچنین بلیند در اولین سال حضور لوییس ون گال در نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ ۱۴ میلیون پوند به تئاتر رویاها منتقل شد و انتظار می رود وی با توجه به فیزیکش جایی در ترکیب مربی پرتغالی نخواهد داشت و او نیز به فروش خواهد رسید.

۰ Comments