جایگزین مسیر

اسکای:ورمالن با ایجنت ون پرسی دیدار داشته است

by | خرداد , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

امروز اکثر منابع معتبر انگلیس از انتقال کاپیتان ارسنال به یونایتد نوشتند و در نهاست اسکای مدعی شد فرمائلن با ایجنت ون پرسی ملاقات داشته است و به نظر ممی اید او در راه یونایتد است.

اسکای اسپورت مدعی شد فرمائئلن به توافقات اولیه با منچستریونایتد رسیده است و یونایتد بار دیگر یک کاپیتان از آرسنال را جذب خواهد کرد.

پس از پیوستن باکاری سانیا به منچستر سیتی، جدایی این مدافع و پیوستن به رقیب سنتی آرسنال، منچستر یونایتد، ضربۀ بزرگ دیگری برای آرسنال خواهد بود.

کاپیتان آرسنال، توماس ورمالن بصورت خام و کلی پذیرفته است که با قراردادی این تابستان به منچستر یونایتد ملحق شود.

اکنون یونایتد باید پس از جام جهانی بر سر مبلغ با آرسنال توافق کند، با این حال ورمالن امیدوار است به اولدترافورد منتقل شود و در حال مهیا کردن خود برای ترک امارات است.

این مدافع  مرکزی تنها یک سال از قراردادش با آرسنال باقی مانده است و شاهد بیرون ماندن خود از تفکرات آرسن ونگر و ماندن پشت سر لورن کوشینلی و پر مرتساکر در ترکیب آرسنال است.

سرمربی جدید یونایتد، لوییس فان خال در صدد تقویت خط دفاعی تیم است و باور دارد که ورمالن تحت سرمربیگری وی می تواند دوباره به بهترین فرم خود بازگردد.

این مدافع 28 ساله اکنون 8 سال است که پس از انتقال از آژاکس در آرسنال به سر می برد. او شروعی بسیار عالی با توپچیها داشت، ولی مصدومیتها جلوی پیشرفت پیشتر وی را گرفت.

او هم اکنون حدود 70 هزار پوند در هفته حقوق می گیرد و فهمیده ایم که به صورت شفاهی در مورد قراردادی حول و حوش حقوق 100 هزار پوند در هفته با یونایتد توافق کرده است.

با توجه به اینکه یک سال از قرارداد ورمالن باقی مانده است، آرسنال نباید انتظار داشته باشد که بیش از 10 میلیون پوند بابت ورمالن دریافت کنند.

ورمالن در حال حاضر به همراه ترکیب تیم ملی بلژیک در برزیل به سر می برد، ولی می خواهد به محض تمام شدن جام، در سریعترین زمان ممکن وضعیت آینده ش روشن شود.

ایجنت او و فان پرسی مشترک است و خبردار شده ایم که همین مسئله نقشی کلیدی در علاقۀ یونایتد به جذب وی داشته است.

آرسنال نیز با صف کردن مدافعین متعدد به عنوان اهداف تابستانی همچون استیون کولکار و فیرجیل فان دیک خود را برای جدایی احتمالی ورمالن مهیا کرده است.

اگرچه ورمالن دیگر در جزو اعضای اصلی ترکیب آغاز کنندۀ آرسنال در بازیها محسوب نمی شود، ولی پس از جدایی باکاری سانیا به مقصد منچستر سیتی، پیوستن او به یونایتد می تواند ضربۀ بزرگ دیگری برای ونگر باشد.

شما با خرید او موافقید؟

۰ Comments