جایگزین مسیر

اسکای از انتقال فردیناند به “کیو پی ار” می گوید

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منبع معتبر اسکای اسپورت گزارش می دهد که مدافع متعصب سابق منچستریونایتد با باشگاه کوئینز پارک رنجرز به توافق رسیده است و به زودی به این تیم ملحق خواهد شد.

فردیناند 35 ساله که سابقه ی پوشیدن 81 بار پیراهن سه شیرها را دارد بعد از پایان قراردادش با یونایتد در فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد و قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید نکرد.

گویا ریو فردیناند و  QPR به توافق رسیده اند و به زودی این مدافع بزرگ به طور رسمی راهی این باشگاه خواهد شد سال های اخر بازیش را در این تیم سپری خواهد کرد.

فردیناند کارش را در وستهام شروع کرد و در سال 2000 با مبلغ یک میلیون پوند راهی لیدز شد و در سال 2002 با ثبت رکورد 30 میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد و 12 سال با شکوه را در این تیم داشت.

او شش بار قهرمان لیگ جزیره شد و یک بار توانست لیگ فهرمانان اروپا را با یونایتد ببرد.ریو بیش از 300 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد.

فردیناند قبلا نیز در وستهام تحت نظر هری ردنپ کار کرد و رابطه ی خوبی دارند.برادر او انتوان فردیناند نیز از سال 2011 تا سال 2013 برای وستهام بازی کرده است.

QPR مجددا توانست با برد یک بر صفر برابر دربی کانتری به لیگ برتر برگردد و دوست ندارد خیلی زود دوباره به دسته ی پایین تر برگردد و تاکنون بازیکنان خوبی را توانسته است جذب کند.

۰ Comments