جایگزین مسیر

اسکای اسپورت:هررا تست های پزشکی انتقال به یونایتد را پشت سر گذاشته است

by | تیر , ۵ , ۱۳۹۳

دقایقی قبل اسکای اسپورت طی خبری مدعی شده است که هافبک اتلتیک بیلبائو آندر هررا تست های پزشکی برای انتقال به منچستریونایتد را پشت سر گذاشته است و توافقات شخصی بین این بازیکن جوان و باشگاه منچستریونایتد انجام شده, اگرچه هنوز هر دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال به توافق نرسیده اند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیروز باشگاه اسپانیایی اتلتیک بیلبائو به طور رسمی اعلام کرد که پیشنهاد 28/85 میلیون پوندی یونایتد برای خرید هررا را رد کرده است. تابستان گذشته نیز سران یونایتد قصد جذب این ستاره جوان را داشتند, اما این باشگاه اسپانیایی در آخرین ساعات مهلت نقل و انتقالات تابستانی با انتقال هررا به یونایتد مخالفت کرد.

تصور بر این است که رقم بند آزادسازی قرارداد این بازیکن با اتلتیک بیلبائو 28 میلیون پوند می باشد که پس از تاریخ اول جولای سال جاری این رقم به 32 میلیون پوند افزایش پیدا خواهد کرد.

روز چهارشنبه باشگاه اتلتیک بیلبائو در حساب رسمی خود نوشت:

باشگاه اتلتیک بیلبائو اعلام می کند که پیشنهاد منچستریونایتد که تقریبا36 میلیون یورو(28/85 میلیون پوند) بود را بر طبق بند حقوق مستقل و اقتصادی بازیکنان مندرج در آیین نامه فیفا در هفته جاری رد کرده است.

علی رغم رد این پیشنهاد, خبرنگار بخش خبری اسکای اسپورت, جیمز کوپر تاکید دارد که باشگاه منچستریونایتد درباره خرید این بازیکن اطمینان دارد.

او درباره وضعیت انتقال هررا گفت:

آنها در چند ماه گذشته برای انتقال این بازیکن با اتلتیک بیلبائو در حال مذاکره بودند. این روشی است که در کشور باسک برای انجام کارها در پیش گرفته می شود. ما چنین وضعیتی را در انتقال خاویر مارتینز به بایرن مونیخ نیز چند فصل قبل مشاهده کردیم.

اما آن چیزی که باشگاه اتلتیک بیلبائو علاقه ای به علنی شدنش ندارد این مسئله است که آنها از جدایی بازیکنان بزرگ خود خوشحال هستند, به همین خاطر آنها در شرایطی که این بازیکن در آستانه جدایی از این تیم می باشد, چنین رویه ای را در پیش گرفته اند.

[highlight]به نظر شما آیا منچستریونایتد بالاخره می تواند اولین خرید بزرگ خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی را نهایی کند؟[/highlight]

۰ Comments