جایگزین مسیر

اسکای ایتالیا:دلیل تاخیر انتقال پوگبا به منچستریونایتد،حقوق رایولا می باشد

by | مرداد , ۵ , ۱۳۹۵

اسکای ایتالیا:دلیل تاخیر انتقال پوگبا به منچستریونایتد،حقوق رایولا می باشد

پایگاه هواداران منچستر یونایتدبنا به گفته های اسکای ایتالیا , دلیل تاخیر پیوستن پاول پوگبا به منچستر یونایتد حق و حقوق مینو رایولا ایجنت هافبک فرانسوی می باشد.

این هافبک فرانسوی مذاکرات پیشرفته ای با منچستر یونایتد داشته است تا بار دیگر به این تیم بازگردد و با خوزه مورینیو کار کند.او چهار سال گذشته از تئاتر رویاها به سری آ منتقل شد.

بعد از اینکه پاول پوگبا با منچستر یونایتد به توافق شخصی دست پیدا کرده است حال نه باشگاه منچستر یونایتد نه باشگاه یوونتوس بر سر حقوق رایولا با هم به توافق دست پیدا نکرده اند.حقوق این ایجنت ۲۰ میلیون یورو می باشد.

با خرید پاول پوگبا خرید های منچستر یونایتد با توجه به صحبت های خوزه مورینیو به پایان خواهد رسید این مربی پرتغالی در یک مصاحبه ای اعلام کرده بود که تنها یک خرید دیگر باقی مانده است تا ۴ خرید باشگاه در این تابستان انجام شده باشد.

خبرنگار اسکای والنتینا فاس گفته است:

پاول پوگبا با منچستر یونایتد مذاکرات بسیار خوبی داشته است.آنها با این بازیکن به توافق نهایی دست پیدا کرده اند.او در سال حقوقی معادل ۱۳ میلیون یورو دریافت خواهد کرد و همچنین از حق تصویرش نیز ۷ میلیون یورو دریافت می کند.تنها مشکلی که وجود دارد دو باشگاه منچستر یونایتد و یوونتوس هنوز تصمیم نهایی درباره حق و حقوق رایولا اتخاذ نکرده اند.رایولا مدیر برنامه های پوگبا به همراه این بازیکن در میامی به سر می برد.پوگبا هنوز در تعطیلات به سر می برد و باید در آغاز ماه آگوست در تمرینات یوونتوس حاضر شود.رایولا به میامی سفر کرده بود تا این مسائل را نهایی کند زیرا حقوق این مدیر برنامه بسیار بالا می باشد و چیزی حدود ۲۰ میلیون یورو باید به وی پرداخت گردد.چیزی که مشخص می باشد یوونتوس نمی خواهد این رقم را پرداخت کند.منچستر یونایتد نیز نمی خواهد بیشتر از ۱۱۰ میلیون یورو رقمی که برای بازیکن پرداخت می کند برای رایولا رقمی پرداخت کند.

۰ Comments