جایگزین مسیر

اسکولز:تام کلورلی باید درخشش خود را آغاز کند

by | آذر , ۱۵ , ۱۳۹۲

پل اسکولز معتقد است که اکنون زمان آن فرا رسیده است که تام کلورلی در ترکیب یونایتد بدرخشد و پتانسیل خود را در باشگاه به نمایش بگذارد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تام کلورلی پس از بازنشستگی اسکولز نتوانسته است جای خالی این هافبک باتجربه را در ترکیب یونایتد پر کند و در 13 بازی که تا به الان در ترکیب منچستریونایتد انجام داده است, حتی یک گل نیز به ثمر نرسانده است.

اسکولز در مصاحبه ای گفت که زمان آن فرا رسیده تا این بازیکن 24 ساله تاثیر خود را در الدترافورد بگذارد.

اسکولز گفت: تام تقریبا چند سالی می شود که در باشگاه هست و عملکرد خوبی داشته است.

“اما اکنون زمان آن است که تام بدرخشد. او بازی های بسیار زیادی انجام داده است و بازیکن باکیفیتی است. این مسئله زمانی معلوم می شود که او به ترکیب تیم ملی راه می یابد. اکنون زمان آن است که او در منچستریونایتد قدم به مرحله بعدی بگذارد.”

دیوید مویز هنوز به دنبال جانشین شایسته ای برای پا اسکولز در تیم می باشد اما اسکولز با توجه به کیفیت ترکیب کنونی تیم فکر نمی کند مویز باید حتما به دنبال بازیکن در پنجره نقل و انتقالات باشد.

“اگر مربی احساس کند که نیاز داد تا بازیکنی را در ماه ژانویه بخرد, آن وقت من مطمئن هستم که او این کار را انجام خواهد داد”

“واضح است که حرف های بسیار زیادی گفته می شود, بخصوص به این خاطر که یونایتد آن اندازه که ما امید داشتیم خوب عمل نکرده است اما من در جایگاهی نیستم که بگویم آیا او باید وارد پنجره نقل و انتقالات شود و هافبک دیگری را بخرد.”

“عدنان بدیهی است که در فصل جاری توانسته وارد تیم اصلی شود و استعداد عالی دارد. او واقعا موهبت بزرگی برای تیم است و اگر سرش را پایین بندازد و سخت تلاش کند, آن وقت او دوران بازیگری بی نظیری خواهد داشت.”

۰ Comments