جایگزین مسیر

اسکولز : رونی می تواند اروگوئه را نابود کند

by | خرداد , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هافبک سابق منچستر یونایتد ، پل اسکولز ، با حمایت از هم تیمی سابق و تحت فشار خود ، وین رونی، گفت که او میتواند ارزش های خودش را در بازی روز پنج شنبه در برابر اروگوئه نشان دهد.

پل اسکولز معتقد است که وین رونی در بازی امشب تیم ملی انگلیس مقابل اروگوئه دفاع تیم ملی اروگئه را نابود کند ولی تنها در صورتی که پست خود بازی کند.

وین رونی در اولین بازی تیم ملی انگلیس در جام جهانی که به شکست 2-1 این تیم در برابر ایتالیا انجامید ، توسط روی هاجسون در سمت چپ خط هافبک مورد استفاده قرار گرفت ولی پل اسکولز میخواهد که هم تیمی سابق خود را در میانه ی میدان و در پست تخصصی خود ببیند.

 وین رونی میتواند لوگانو را نابود کند ، البته اگر وین در پست تخصصی خود بازی کند.

 ولی من دوباره تکرار میکنم. وین رونی باید در نوک خط حمله بازی کند. ریو فردیناند و آلن شیرر این را بار ها در BBC گفته اند. بهترین گلزنمان را در بهترین پست خود بازی دهید و او کارش را انجام خواهد داد. رکورد گلزنی او در تیم ملی این گفته را کاملا تایید میکند.

اسطوره ی منچستریونایتد ، پل اسکولز، همچنین به تمجید از مهاجم تیم ملی اروگوئه و تیم فوتبال لیورپول یعنی لوییز سوارز که قرار است بعد از مصدومیت زانوی خود در بازی برابر انگلستان به میدان برود ، پرداخت.

پل اسکولز می گوید تا زمانی که او به عنوان بازیکن در باشگاه حضور داشته است ، یونایتد هیچ وقت برنامه ی خاصی را برای مهار لوییز سوارز در نظر نمیگرفت و همچنین می گوید که سوارز کمی خوش شانس نیز می باشد.

 سوارز من را یاد کارلوس توز می اندازد. او تیم حریف را آزار می دهد ، حتی یک دقیقه هم شما را آسوده نمی گذارد. سوارز همچنین بازیکن خوش شانسی هم هست . به نظر می رسد توپ برای او در موقعیت های مناسبی قرار می گیرد. اسم آن را شانس میگذارید یا مهارت ولی او کارهایی انجام می دهد که دیگر مهاجمان نمی توانند.

 در فصل 2012/13 سوارز بسیار خود خواه بود و موقعیت های فراوانی را برای لیورپول از دست می داد. با فکر کردن به زمانی که در منچستریونایتد بازی میکردم میبینم که ما خیلی در مورد سوارز نگرانی نداشتیم. او به سختی میتوانست در الدترافورد صاحب یک فرصت شوت زنی شود و من هیچ استراتژی خاصی ، مانند برنامه ای که با پارک جی سونگ برای آندرا پیرلو در لیگ قهرمانان انجام دادیم ، برای متوقف کردن ویا خراب کردن بازی سوارز به یاد نمی آورم.

۰ Comments