جایگزین مسیر

اسکولز: وین رونی مهربان تر شده است

by | مهر , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران. پل اسکولز هافبک بازنشسته منچستر یونایتد معتقد است که وین رونی حس جنگجویی و خشونت خود را از دست داده است.

پل اسکولز بازیکن افسانه یونایتد بار دیگر نظرش درباره کاپیتان وین رونی که جدیدا با محرومیتی سه جلسه ای روبرو شده است اظهار کرده است. او معتقد است که رونی حس جنگندگی خود را از دست داده است و به او توصیه کرده است تا حرکات خشن خود را مثل دوران ابتدایی حضورش در یونایتد دوباره انجام دهد

اسکولز در London Evening Standard نوشت:

“به نظرم در چند سال اخیر او نسبت به حریفانش مهربان تر شده است. شما می بینید که او بعد از درگیری ها به حریفان کمک میکند.

او زمانی که خشن تر بازی می کرد بهتر بود. این مربوط به 12 سال پیش است. او بازیکنی خشن بود و هرگز تنفرش از شکست را پنهان نمی کرد.

به شخصه هرگز بعد از خطا به رقیبانم کمک نمی کردم و با آنها دست نمی دادم مگر اینکه احساس می کردم که این حرکت نظر داور را درباره کارت دادن عوض می کند.”

او همچنین فوتبال مدرن را هم مورد انتقاد قرار داد و گفته است که امروزه فوتبال دوستانه و ارام تر شده است.

او افزود:20111103133149_2

“به نظر من دست دادن قبل از بازی عجیب و غریب و خجالت آور است. شما باید بعد از بازی بایکدیگر دست بدهید نه قبل از بازی. بازیکنان و هواداران رقابت های زیادی باهم دارند مثل پاتریک ویرا و روی کین.

من بعضی بازیکنان را می بینم که قبل از بازی به شکلی با یکدیگر احوال پرسی می کنند که انگار دوستان قدیمی هستند ولی این ها فقط نمایش است و ممکن آن دو واقعا هم دیگر را نشناسند. امروزه به نظر می رسد که مردم علاقه بیشتری به رفتار های مهربانانه و دوستانه با حریفانشان دارند.”

اسکولز در ادامه نیز اشاره کرده است دیگر هرگز رقابتی مانند آنچه بین ویرا و کین بود دیده نخواهد شد و گفته است که دست دادن قبل از بازی یک سنت قدیمی است و باید به زودی به کتاب های تاریخ منتقل شود!

۰ Comments