جایگزین مسیر

اسکولز : یونایتد بدون فن پرسی می تواند هر تیمی را شکست دهد

by | فروردین , ۲ , ۱۳۹۳

پل اسکولز در روز شنبه از شیاطین سرخ حمایت کرد که آنها حتی با وجود در اختیار نداشتن فن پرسی , بایرن را شکست دهند و به فینال لیگ قهرمانان برسند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – اسکولز که در فینال لیگ قهرمانان سال 99 مقابل بایرن که با نتیجه 2-1 به نفع یونایتد به پایان رسید به دلیل محرومیت غایب بود , از شیاطین سرخ خواست تا آن بازی را تکرار کنند.

این هافبک بازنشسته 39 ساله که برای یک سفر تبلیغاتی به سنگاپور رفته بود , در مورد شانس یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت :

” ما می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. بایرن یکی از تیم هایی است که کسی دوست نداشت با آنها روبرو شود ولی اگر ما بتوانیم آنها را شکست دهیم , چه کسی می داند , می توانیم به فینال برسیم “

قهرمان لیگ برتر که اکنون در رتبه ی هفتم جدول قرار دارد , باید با بایرن مونیخی روبرو شود که در آستانه ی فتح بوندسلیگا در یک زمان رکورد شکن قرار دارد.

مدت کمی پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا , یونایتد اعلام کرد که فن پرسی به علت مصدومیت زانو , شش هفته از میادین دور خواهد بود.

فن پرسی 30 ساله بعد از هت تریک مقابل المپیاکو دچار مصدومیتی نا امید کننده شد.

اسکولز تاکید کرد :

” فن پرسی سال گذشته مسیری طولانی را طی کرد و به ما کمک کرد که قهرمان لیگ برتر شویم ولی ما هنوز بازیکن هایی مانند او داریم که می توانند موقعیت گل ایجاد کنند و هنوز می توانیم گل های زیادی را به ثمر برسانیم “

اسکولز با اشاره به مصدومیت هایی که برای بازیکنان بوجود آمده است , در مورد مویس گفت :

” اکنون خیلی زود است که از مویس انتقاد کنیم. او مصدوم های زیادی در تیم داشت. من واقعا برای او متاسفم. او هرگز نتوانست از یک ترکیب ثابت در خط دفاعی استفاده کند. او فقط باید سعی کند فصل را به شکلی خوب به پایان برساند و باید سعی کند هر تعداد بازی ای که می تواند را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر بگذارد و همچنین باید تلاش خود را بکار گیرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد. اگر شما به فینال لیگ قهرمانان برسید , نمی توانید بگویید که فصل بدی داشتید “

۰ Comments