جایگزین مسیر

اشاره غیرمستقیم فن خال به جدایی فالکائو از یونایتد

by | اردیبهشت , ۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران- عملکرد این فصل فالکائو و آینده اش در یونایتد همواره مورد بحث و گمانه زنی های فراوانی بوده است. در مصاحبه ای پیش از دیدار یونایتد و اورتون فن خال به Daily Mirror گفت :

به فالکائو فرصت بازی کردن در این فصل داده شده است. شما میتوانید بگویید او بد شانس بوده با اینکه کیفیت لازم برای بازی کردن را داشته است.

من فالکائو را دوست دارم و بازی که برابر چلسی ارائه داد را هم دوست داشتم . او بدشانس بود که نتوانست گل بزند.

فالکائو را بعنوان یک انسان دوست دارم همانطور که دنی ولبک و چیچاریتو را دوست داشتم آن دو بازیکنان حرفه ای بودند. اما وقتی شما برای فصل های پیاپی در ترکیب تیم جایی پیدا نمیکنید نیاز به یک چالش جدید دارید به همین دلیل من به ولبک و چیچاریتو گفتم خداحافظ ! و حالا باید با فالکائو هم صحبت کنم.

به نظر نمیرسد صحبتهایی که فن خال قرار است با فالکائو بکند با گفتن خداحافظ به ولبک و چیچاریتو تفاوت زیادی داشته باشد! یونایتد شانس امضای قرارداد دائمی با فالکائو را در ازای پرداخت 43 میلیون پوند به موناکو در تابستان خواهد داشت. آنها تابستان گذشته با پرداخت 6 میلیون پول پوند به موناکو و همچنین پرداخت دستمزد هفتگی سنگین فالکائو توانستند برای یک فصل او را بصورت قرضی در اختیار بگیرند اما آیا فن خال علاقه ای به دائمی کردن قرارداد این مهاجم دارد ؟

۰ Comments