جایگزین مسیر

اشتیاق مویز برای شروع لیگ

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۲

دیوید مویز اعتراف کرد که برای شروع لیگ لحظه شماری می کند تا برای اولین بار در مقام مربی منچستریونایتد در الدترافورد تیمش به میدان رود.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در مصاحبه ای طولانی و اختصاصی که دیوید مویز با مجله اینساید یونایتد داشته است, این مربی اسکاتلندی از حمایت هایی که او او شده و می شود, قدردانی کرد و تمرکز خود را بر روی کسب موفقیت های بیشتر و تصاحب دوباره عنوان قهرمانی لیگ برتر گذاشته است.

فردا در بازی قدردانی از ریو فردیناند برابر سویا, اولین فرصت برای این مربی مهیا شده است تا تیم را در الدترافورد هدایت کند, و سپس این شانس را دارد تا در بازی جام اتحادیه برابر ویگان اتلتیک در عصر یکشنبه هفته بعد اولین مدال خود را به همراه منچستریونایتد کسب کند.

.

.

رئیس گفت: من نمی توانم منتظر بمانم تا فصل شروع شود, همانطور که قبلا گفتم, من می دانم که در مقام یک مربی تیم رقیب, وارد الدترافورد شدن چه حسی دارد, بنابراین قرار گرفتن برابر بیش از 75 هزار تماشاگر در مقام مربی منچستریونایتد لحظه بخصوصی برای من خواهد بود.

“دادن شانس مربیگری باشگاهی همانند این, رویایی برای من بود که به واقعیت پیوست و احتمالا بیشتر به این دلیل چنین فرصتی به من داده شده است که, سرمربی پیشین سرآلکس فرگوسن, می خواست که من هدایت این باشگاه را به دست بگیرم. نگاه من واقعا به این مسئله است.”

“حمایتی که من دریافت کردم از همه, بسیار گسترده بود. همیشه به این آسانی نمی شود – من این مسئله را می دانم – اما من تنها امیدوارم که ما بتوانیم همه با هم کار کنیم.”

“هدف نهایی من موفق بودن است و داشتن تیمی برنده می باشد. من امیدوارم که در طول سالها, ما بتوانیم از موفقیت های بسیاری لذت ببریم.”

بازی تیم برابر ویگان در ویمبلی همیشه, به شکل سنتی, پرده برداری از فصل جدید بوده است و یونایتد برای این بازی بیشتر از 47 هزار بلیط فروخته است, که آماری به نوبه خود قابل توجه و رکوردی محسوب می شود از لحاظ تعداد تماشاگرانی که از یک باشگاه برای یک بازی به استادیوم جدید می آیند.

مویز درباره این بازی گفت: من سعی خواهم کرد تا این جام را اولین جام از چندین جام خود کنم, اما اگر ما این جام را ببریم, به واقع جامی است که بدست سرآلکس فرگوسن کسب شده است.

“اینکه ما اکنون در جام اتحادیه قرار داریم, به خاطر عملکرد خوب او در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر می باشد. من بهترین عملکرد خود را انجام خواهم داد تا این کار را تمام کنم اما سرآلکس کسی هست که لایق تشکرهای فراوان می باشد اگر ما در ومبلی موفق باشیم.”

۰ Comments