جایگزین مسیر

یانگ بازی های یونایتد را تا پایان فصل از دست داد

by | فروردین , ۳۰ , ۱۳۹۲

سر الکس فرگوسن در مصاحبه ای با شبکه ی تلویزیونی منچستر یونایتد اعلام کرد که اشلی یانگ به دلیل مصدومیت تا انتهای فصل قادر به بازی کردن نیست و او فرصت بازی کردن تا انتهای فصل را از دست داد.

بال چپ پای یونایتدی ها در بازی با منچستر سیتی از ناحیه ی مچ پا مصدوم شد و بازی با وستهام را هم با عصا نظاره گر بود .
اشلی یانگ در سال ۲۰۱۱ از استنویلا به منچستر یونایتد پیوست . این بال انگلیسی بازی بعدی تیمش را مقابل باشگاه قبلی اش هم از دست خواهد داد . اما او همچنان می تواند امید به حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس را داشته باشد چون تیم ملی انگلستان تا پایان فصل لیگ برتر اردویی برگذار نخواهد کرد.
سر الکس به شبکه ی منچستر یونایتد نیز گفت که ” اشلی تا پایان فصل نمی تواند ما را همراهی کند ، این مایه تاسف و یک ضربه ی بد به تیم ما می باشد. ما فکر می کردیم او ۲ تا ۳ هفته از میادین دور خواهد بود اما ما او را ۲ شنبه به پیش متخصص در لندن بردیم . وقتی فیزیوتراپ او را معاینه کرد به ما گفت که او تا پایان فصل قادر به بازی کردن نیست ، برای همین هم بود که ۴ شنبه او را در بین تماشاگر ها دیدید. ”
این چندمین مصدومیت یانگ در این فصل می باشد ، برای همین ضربه ی بدی به او خواهد بود . او در این فصل ۱۷ بار در ترکیب اصلی به میدان رفته و ۲ بار هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده .

۰ Comments