جایگزین مسیر

اشلی یانگ قرارداد خود را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد

by | مرداد , ۱۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-اشلی یانگ وینگر منچستر یونایتد قرارداد خود را به مدت ۳ فصل دیگر تمدید کرد و حال این بازیکن تا سال ۲۰۱۸ و اینکه می تواند ۱ فصل دیگر این قرارداد تمدید شود در منچستر یونایتد ماندگار شد.

یانگ ۳۰ ساله اولین بازی خود برای منچستر یونایتد را در آگوست سال ۲۰۱۱ انجام داد.او تا به حال ۱۱۵ بازی برای منچستر یونایتد انجام داده است و ۱۳ گل نیز به ثمر رسانده است و در سال ۲۰۱۳ به همراه منچستر یونایتد لیگ برتر جزیره را کسب کرد.

لوییس ون گال گفت:

ما خوشحالیم که اشلی یک قرارداد جدید با ما امضا کرده است.اشلی یک بازیکن چند پسته است.او در پست وینگ بک یک بازیکن بسیار عالی به شمار می رود و بازی های خوبی در این پست به انجام رساند و اینکه در فصلی که گذشت در پست وینگ به خوبی کار کرد.اشلی یک بازیکن بسیار حرفه ای است که همیشه در خدمت تیم می باشد.

اشلی یانگ گفت:

من خوشحالم که قرارداد جدیدی به امضا رسانده ام.انگیزه در تیم بسیار بالا می باشد و ما کاراهای زیادی داریم که در این فصل انجام دهیم پس به یاد داشته باشید.

تمام چیزی که من می خواهم بازی کردن فوتبال است و من قادر هستم که برای بزرگترین باشگاه جهان بهترین بازی هایم را به اجرا بگذارم زیرا این باشگاه به من و خانواده ام همه چیز داد.

۰ Comments