جایگزین مسیر

اشمایکل به انتقاد از بازیکنان یونایتد پرداخت

by | آذر , ۲۶ , ۱۳۹۲

دروازه بان سابق منچستریونایتد, پیتر اشمایکل مشکلات یونایتد در فصل جاری را به خاطر 5 یا 6 بازیکنی در تیم می داند که اهمیتی به تیم نمی دهند و درباره تلاش یونایتد برای خرید بازیکن در ژانویه هشدار داد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پیتر اشمایکل بازیکنان منچستریونایتد را سرزنش کرد و مدعی شد که مویز باید به جای خرید بازیکنانی تازه در ژانویه پاکسازی در تیم انجام دهد.

این دروازه بان اسطوره ای یونایتد به سرزنش 5 یا 6 بازیکن تیم پرداخت که اهمیتی برای تیم قائل نیستند.

پیتر 50 ساله از سرمربی جدید خواست تا قبل از فکر کردن درباره تقویت ترکیب تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان بدردنخور تیم را بیرون بیاندازد.

اشمایکل به دیلی میل گفت: من فکر می کنم, مهمتر از هر کار دیگری, او باید به بازیکنان اجازه بدهد تا از باشگاه بروند. تعدادی بازیکن در تیم هستند که وظیفه خود را انجام نمی دهند و حتی به اندازه یک ذره نیز وظیفه خود را انجام نمی دهند.

“برای اینکه بازیکن منچستریونایتد باشید, نیاز دارید که ذهنیت و عملکرد خود را به سطح مشخصی برسانید و افتخار کنید از اینکه بازیکن منچستریونایتد هستید. من می بینم که 5 یا 6 بازیکن یونایتد به این مسئله اهمیتی نمی دهند و ما تا به حال هرگز به هیچ وجه بازیکنی در تیم نداشته ایم که اهمیتی به تیم ندهد. شما باید برای تیم اهمیت قائل شوید.”

“این مسئله واضحی است. همه درباره این موضوع صحبت می کنند. باشگاه 560 میلیون هوادار دارد. اگر نام شما در ترکیب اولیه قرار دارد, شما در قبال شادی 560 میلیون هوادار مسئول هستید. این عدد رقم بسیار زیادی است. هربار که شما در الدترافورد بازی می کنید, 75 هزار هوادار اینجا هستند.”

“این همان مسئله ای است که شما زمانی که بازیکن یونایتد می شوید, باید بدانید – این نوعی حس مسئولیت پذیری است که شما در زمین باید به همراه خود داشته باشید. برخی بازیکنان به نظر می رسد به این مسئله اهمیتی نمی دهند و آنها نباید در منچستریونایتد حضور داشته باشند.”

“من فکر می کنم مویز از قبل این بازیکنان را شناسایی کرده است و اگر او بگوید که اجازه می دهد برخی بازیکنان بروند بهتر از این است که بگوید بازیکنانی را جذب خواهد کرد.”

۰ Comments