جایگزین مسیر

اطلاعیه؛ بررسی عملکرد سایت و برنامه فصل آینده

by | خرداد , ۵ , ۱۳۹۲

سلام به دوستای خوبم ، خوشحالم که 9 ماه از افتتاح ورژن دوم پایگاه هواداران منچستریونایتد رو با هم دیگه سپری کردیم و من هم در این مدت در خدمت شما بودم .

در این پست قصد دارم عملکرد وبسایت رو در فصل 92-91 به اطلاعتون برسونم و در نهایت با هم تصمیم بگیریم که فصل آینده چه بخش هایی رو به سایت اضافه و چه بخش هایی رو به کلی حذف کنیم .

* خب ابتدا نگاهی به تعداد پست ها و دیدگاه ها بندازیم :

از ابتدای افتتاح وبسایت ( ورژن دوم ) تا کنون 1031 پست بر روی صفحات قرار گرفته که میانگین 3.7 پست رو در روز نشون میده ..

از این 1031 پست سهم رضا پویا با 222 ارسالی از سایر نویسنده ها بیشتر بوده و پس از این دوست عزیز امیر بیطرف و محمد مقدسی برترین ها بوده اند که ازشون تشکر میکنیم ..

 اما خوشحالم که به اطلاعتون برسونم 85376 کامنت از طرف مخاطبان بر روی پست ها قرار گرفته که میانگین 82.2 کامنت در هر پست رو نشون میده .. این یه آمار فوق العادس که من به شخصا بر روی هیچ وبسایتی همچین آماری ندیدم!! واقعا خیلی کارتون درسته :دی

دوستای خوبم با خدمتتون عرض کنم که از تاریخ 1391/3/24 تا حال 2278930 بازدید از سایت انجام شده که میانگین سنی 24-18 بیشترین بازدید رو از صفحات وبسایت داشتند ..

و اما در همین لحظه وبسایت الکسا رتبه وبسایت ما رو در جهان 321143 قرار داده که نسبت به ابتدا رشد فوق العاده ای داشتیم .. البته این آمار در حالیه که بیشتر دوستان با و..ی..پی..ان وارد سایت میشن و به همین خاطر رتبه ایران چندان دلچسب نیست ..

خب آمار رو خیلی باز نمیکنم و در نهایت میخوام از همتون بابت اینکه مخاطب ما هستید ازتون تشکر کنم .. واقعا ممنونم ..

خب سوال دارم ازتون ضمن اینکه نظرتون رو راجب وبسایت در سالی که گذشت برامون ارسال میکنید لطفا به ما بگین که ::

به نظر شما برترین بخش وبسایت و برترین نویسنده سال چه کسی بوده ؟؟

 ———————————————

:: برنامه فصل آینده وبسایت ::

* متاسفانه با توجه به کمبود وقت بنده و امیرخان و همچنین مشکلات دیگر نتونستیم سرویس پیامک رو برای امسال آماده کنیم ولی انشاالله برای فصل آینده قطعا یکی از بخش های اصلی سایت خواهد بود ..

* یکی دیگه از مسائلی که فعلا در حال برنامه ریزی براش هستم فصلنامه اولدترافورد هستش که یه نشریه اینترنتی محسوب میشه جزئیات دیگش رو بزارین تا ببینم اصلا میشه راش انداخت یا نه !

* بحث تحلیلگر هم سر جاشه اما با یه تغییر ؛ من قصد دارم یه بلوک رو به این بخش اختصاص بدم که توی بلوک خلاصه ای از تحلیل قرار میگیره و اما شما دوستان هم میتونین تحلیل های خودتون رو برای ما ارسال کنید و در صورت تایید شدن یکی به جمع تحلیلگران اضافه بشین و مقالاتتون رو با عکس و نام خودتون بر سایت قرار میدیم . این بلوک احتمالا جایگزین بلوک سرخپوشان میشه ..

* یه کاری که در نظردارم انجام بدم اینه که یه بخش به نام اتحادیه هواداران منچستریونایتد را بندازم و تمامی افرادی که فعالیتی بر روی این وبسایت دارن میتونن توش عضو بشن حتی اگه فعالیتشون اندازه روزی یه کامنت بوده باشه .. بعد در یه صفحه جداگونه عکس و اطلاعات همه این دوستان قرار میگیره تا به آشنایی بچه ها هم کمک شه و بتونن بیشتر با هم ارتباط برقرار کنن .. نمیدونم شاید یه جامعه مجازی در داخل سیستم سایت را بندازم ..

در ادامه از همه دوستان خواهش میکنم اگه چیز تازه ای مد نظرشون هست بگن تا ما اونو بررسی کنیم و اگر شد عملیش کنیم 

یه نکته به نویسنده های گل ::: ضمن اینکه از همه نویسنده های سایت تشکر میکنم یه گله ازشون دارم .. خب قبل اینکه نام شما به عنوان یکی از مدیران یا نویسنده ها ثبت بشه امیر خان عملکرد شما رو بررسی میکنه و زیر نظر ایشون شما دوستان نویسنده (خبرنگار) سایت میشین .. ایشون ابتدا آموزش استفاده از بخش های مختلف پنل رو به شما میدن و قطعا این نکته رو تاکید میکنن که روی  ارسال پست هاتون دقت کنین .. خب یک سری از دوستان به این نکات توجه می کنن و دیگر دوستان خیر .. اما بنده میخوام برای اینکه نظم خوبی بگیره صفحه نخست سایت یک سری بحث ها رو در قالب آموزش ارسال پست سالم قرار بدم که ایشاالله همه دوستان رعایت کنن .. ( به زودی بنر مربوطه برای صفحه اصلی قرار میگیره )

جوایز امسال 

برنده نهایی ست کامل لباس منچستریونایتد Aren هستش .. بهشون تبریک میگم ایشون لطف کنن شماره تماسشون رو برای بنده ایمیل کنند

p_pnh@yahoo.com

همچنین سایر دوستانی که تا به حال جایزشون رو دریافت نکردند به بنده اطلاع بدن که پیگیری کنم .. اوناییم که دریافت کردن یه عکسی از خودشون و هدیشون بگیرن و بفرستن

۰ Comments