جایگزین مسیر

اطلاعیه : امکانات جدید سامانه پیامکی ؛ 2048 ;پوشش زنده تور

by | تیر , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بهمن ماه سال 92 سامانه پیامکی شروع به کار کرد ، اگر چه این سامانه بر خلاف انتظارات با استقبال خوبی همراه نشد ولی کم کم کاربرای مخصوص خود را پیدا کرد.

در اینجا قصد داریم تا امکانات و تعرفه جدید سامانه پیامکی را به مناسبت فصل جدید مسابقات اعلام کنید.

در ابتدا لازم به ذکر است که هزینه اشتراک یک ماهه به 2 هزار تومان ؛ اشتراک سه ماهه به 7 هزارتومان و اشتراک یک ساله به 25 هزارتومان تغییر کرد.

امکاناتی که برای کاربران سامانه در نظر گرفته شده در صفحه پرداخت توضیح داده شده است اما امروز قصد داریم امکانات جدید و رایگان این سامانه را معرفی کنیم.

علاقه مندان می توانند با ارسال کد MU به شماره 3000219037 آخرین کد های سامانه را دریافت کنند.

کد SCH برای اطلاع از آخرین جدول مسابقات ، کد NEX برای اطلاع از 4 بازی آینده شیاطین سرخ ، کد PRE برای اطلاع از 4 بازی گذشته است که درهر زمان و مکان می توانید ازا ین کدها اضافه کنید.

البته کد های دیگری نیز به زودی اضافه خواهد شد که می توانید آن ها را با ارسال MU دریافت کنید.

همچنین به صورت هفتگی نظرسنجی مسابقاتی مخصوص وب سایت انجام خواهد شد که سوال این مسابقه به کاربران سامانه ارسال می گردد و کاربرانی که عضو نیستند می توانند آن را در بلوک های کناری وب سایت مشاهده نمایند. هر مسابقه به دو نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

برای هربازی نیز نظرسنجی برگذار خواهد شد که به سه نفر از افرادی که جواب صحیح داده باشند جوایزی دریافت می کنند.

افرادی که از نسخه موبایل سایت استفاده میکنند دقت نمایند که بلوک های کناری برای آن ها به نمایش در نخواهد آمد.

البته لازم به ذکر است که این اواخر به دلیل یه سری مسائل در مخابرات ارسال ها با مشکل مواجه بود که این مشکل برطرف گردید.

برای خرید اشتراک کلیک کنید

بعد از اعلام اخبار جدید سامانه پیامکی لازم است  سرگرمی جدیدی که به سایت افزوده شده را معرفی کنیم.

یکی از سرگرم کننده ترین بازی های روز دنیا که بیشتر افراد با اون آشنا هستند بازی محبوب 2048 هست.

بازی ۲۰۴۸ در ابتدا برای تلفن های هوشمند ساخته شد .حجم پایین  و محیط اعتیاد آور بازی و همچنین ایده ی جالب بازی باعث شد تا در مدت زمان اندکی به یکی از محبوب ترین بازی های تلفن همراه تبدیل شود. پس از آن این بازی بر روی دیگر پلتفرم ها و سیستم عامل ها نیز عرضه شد. حال شما میتوانید این بازی با اعداد فوق العاده را به صورت آنلاین در پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران بازی کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید. تنها کاری که باید در این بازی انجام دهید این است که اعداد یکسان را با استفاده از فلش های جهت کیبورد با یکدیگر جمع کنید و امتیازات خودتان را زیاد کنید. برای ثبت رکورد لازم نیست حتما عضو سایت باشید و میتوانید با وارد کردن ایمیلتان در پایان بازی امتیاز خودتان را ثبت کنید.بدیهی است کاربران سایت راحت تر میتوانند امتیازات خودشان را ثبت کنند.

برای بازی کردن میتوانید از طریق منوی بالای سایت “بازی ۲۰۴۸” و یا از طریق لینک زیر اقدام کنید

بازی ۲۰۴۸

همچنین قسمتی جدید به سایت اضافه شده است که در آن آخرین اخبار روزانه ی تور پیش فصل آمریکا به صورت زنده در طول روز پوشش داده میشوند. میتوانید به این صفحه از طریق منوی سمت راست سایت دسترسی داشته باشید. تمامی اتفاقات مهم تور که توسط سایت باشگاه اطلاع داده میشوند بر روی این صفحه درج خواهند شد.

لحظه به لحظه با تور آمریکا

۰ Comments