جایگزین مسیر

اطلاعیه سایت : اندیشه نو ، ظاهری نو ، برنامه های نو

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد از زمان تاسیس پایگاه تا تابستان ۹۱ ، پایگاه عناوین مختلفی استفاده میکرد، از عباراتی همچون We Are United تا One Love,One Heart,One United بر سربرگ سایت دیده می شد ، تابستان ۹۱ برای هماهنگ سازی بهتر عنوان سایت به “پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران” تغییر پیدا کرد ، اما در چند ماه گذشته و با در نظر گرفتن فعالیت کاربران و بازدید کنندگان سایت تصمیماتی مبنی بر تغییراتی کوچک در نام پایگاه گرفته شد ، بخشی از بازدیدکنندگان پایگاه افرادی هستند که در ایران ساکن نیستند و یا از کشورهای فارسی زبان همسایه هستند؛ با اندیشه ای نو به موضوع نگاه کردیم و تصمیم گرفتیم عنوان پایگاه را به “پایگاه هواداران منچستریونایتد” تغییر دهیم و مرجع هواداران پارسی زبان باشیم.

در بخش دوم تغییرات به سراغ ظاهری نو رفتیم ،

همانطور که ملاحظه میکنید سعی شده است که از پوسته ای همانند پوسته ی قبلی استفاده شود چرا که قالب قبلی یکی از قالب های محبوب کاربران در طول مدت فعالیت سایت بوده است. همچنین این پوسته دارای امکانات بیشتری میباشد که به نویسندگان سایت کمک میکند تا اخبار را با امکانات بیشتر و زیباتر از گذشته در اختیاز شما قراردهند. همچنین بدیهی است که این ظاهر به مرور تکمیل تر میشود. انتظار میرود تا نهایتا در ۴۸ ساعت آینده ظاهر سایت شکل نهایی خودش را پیدا کند.

در بخش پایانی برنامه هایی نو را آماده کرده ایم شرح مختصر برنامه های پایگاه هواداران منچستریونایتد:

  • فعال شدن بخش”کلوز آپ” با روزانه یک کلیپ
  • افزودن بخش “خارج از چارچوب”  که به فعالیت یونایتدی ها در شبکه های اجتماعی می پردازد.
  • افزایش فعالیت پایگاه هوداران منچستریونایتد در اینستاگرام
  • بخش “روزشمار یونایتدی” که به رویدادهای مربوط یه باشگاه و بازیکنان در تاریخ می پردازد[این بخش را میتوان در اینستاگرام سایت دنبال کرد.]
  • گزارش تصویری بازی در اینستاگرام ، کانال تلگرام و سایت اصلی
  • دریافت اخبار مهم به صورت کامل در کانال تلگرام
  • پوشش بهتر پیش بازی ، پس بازی ، مصاحبه های بازی ها و آمار های بازی.
  • و برنامه های دیگری که به مرور زمان به پایگاه هواداران منچستریونایتد اضافه خواهد شد.

با به اشتراک گذاشتن کانال تلگرام و صفحه رسمی اینستاگرام پایگاه به ما کمک کنید تا طیف گسترده تری از یونایتدی های پارسی زبان را به یکدیپر متصل کنیم.

جهت اجرای برنامه ها و فعالیت های ذکر شده به نیروی تازه نیاز مندیم ، از همین رو در روز های آتی با اعلام پایگاه کاربران می توانند در صورت علاقه با توانایی هایی که ذکر میشود با پایگاه هواداران منچستریونایتد همکاری کنند.

۰ Comments