جایگزین مسیر

اطلاعیه مهم: عدم وابستگی سایت و گروه های شبکه های ارتباطی

by | مرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

اطلاعیه ی مهم :

در روز های گذشته شاهد همه گیر شدن عضو شدن کاربران سایت در گروه هایی در نرم افزارهایی نظیر لاین, وایبر,واتس آپ بوده ایم. پایگاه هواداران منچستریونایتد هیچگونه مسیولیتی در این گروه ها نداشته و نخواهد داشت و توجه بفرمایید چنانچه با عضو شدن در این گروه ها اطلاعات شخصی شما نظیر شماره تلفن همراه و یا مشخصات حانوادگی شما به بیرون درز کرد این وبسایت هیچگونه مسیولیتی در قبال این اطلاعات ندارد. لذا در صورتی که به حریم خصوصی خودتان احترام میگذارید از پذیرفتن درخواست های عضویت با عنوان های “پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران” ممانعت کنید.

در صورتی که گروهی برای وبسایت در این شبکه ها ایجاد شود به صورت رسمی به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در حال حاضر در حال گذراندن مراحل اداری ساخت صفحه ی رسمی وبسایت بر روی نرم افزار لاین هستیم. بار دیگر خاطر نشان میشویم هیچ گروهی در این نرم افزار ها وابسته به وبسایت ما نبوده و  نخواهد بود. بعضی از کاربران با ایجاد چنین گروه هایی بدون اجازه از وبسایت و تیم مدیریتی آن باعث به وجود آمدن این قبیل مشکلات شده اند لذا از شما تقاضا میشود از انجام کارهایی از این قبیل دوری کنید. همچنین تنها صفحات اجتماعی سایت در شبکه های فیسبوک, توییتر و اینستاگرام صفحاتی هستند که در بالای سایت و در منوی سفید رنگ علامت گذاری شده اند و هیچ صفحه ی دیگری مربوط به این وبسایت نیست. 

به دلیل اهمیت بالای حریم خصوصی کاربران برای این وبسایت هیچگونه شماره ی تلفن همراه , ایمیل و اطلاعات فردی دیگری از کاربران به بیرون درز نخواهد کرد. لذا در صورت مشاهده مواردی نظیر ایمیل ها و یا دعوت نامه ها با این مظمون از پذیرفتن آنها اجتناب کنید. با تشکر

۰ Comments