جایگزین مسیر

اطمینان کین از موفقیت سرمربی جدید

by | خرداد , ۳ , ۱۳۹۳

به نظر می رسد روی کین از تصمیم یونایتد مبنی بر انتصاب فن خال برای هدایت تیم خوشنود است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اسطوره ی منچستریونایتد روی کین از انتصاب سرمربی جدید برای موفقیت در اولدترافورد حمایت کرد.

کین به آی تی وی گفت : ” واضح است که او یک مربی سطح بالاست، با تجربه ی بسیار. قراردادش با تیم ملی تمام شده بود، بنابراین به خوبی خود را در این جا قرار داد.

فصل سختی برای یونایتد بوده است – از او خواسته شد تا این کار را برای یونایتد انجام بدهد. 

من حتم دارم که او از عهده ی کار برخواهد آمد.”

کین در فصل گذشته در حالیکه تیم بدترین فصل خود در لیگ برتر را طی می کرد،چند تن از بازیکنان را مورد انتقاد قرار داد و تأکید کرد که تیم در جریان پنجره ی نقل و انتقالات برای برگشت به رقابت می بایست ترمیم شود.

او اضافه کرد : ” البته این شغل بزرگی ست. آن ها به جند بازیکن احتیاج دارند – من گفته بودم که پنج یا شش بازیکن نیاز است.

آن ها دوباره اوج خواهند گرفت. آن ها من یونایتد هستند. “

بعضی ها حدس می زنند که نبودن در بازی های اروپایی فصل بعد می تواند به نتایج یونایتد کمک کند، همانطور که به لیورپول کمک کرد.

رزومه ای که فن خال دارد، فتح لیگ های داخلی در کشورهای مهم اروپایی را شامل می شود، مثل اسپانیا با بارسلونا و آلمان با بایرن مونیخ، ضمن اینکه لیگ قهرمانان اروپا را با آژاکس در سال 1995 برده است.

موضوعی که ممکن است کین را خوشحال کند این است که رئیس جدید مردی نیست که از بازیکنانش حساب ببرد، چیزی که کاپیتان اسبق یونایتد در پاره ای مواقع در فصل قبل به بازیکنان انتقاد داشت. یک مقدار غافلگیرکننده بود که اظهارنظرهای کین در مورد انتصاب سرمربی جدید به نظر مثبت برسد.

۰ Comments