جایگزین مسیر

مانچینی: سیتی هنوز هم بهتر از یونایتد است!!!

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۱

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی در یک اظهار نظر جالب مدعی شد سیتی هنوز هم بهتر از یونایتد است!

قهرمان سال گذشته لیگ برتر جزیره در فصل جاری در رتبه دوم جدول قرار دارد و 9 امتیاز کمتر از شیاطین سرخ جمع آوری کرده است.

مانچینی در مصاحبه با اسکای اسپورتس ادعا کرد: “در دو سال گذشته هیچ تیم انگلیسی بهتر از ما فوتبال بازی نکرده است. البته منچستریونایتد و چلسی هم تیم های قدرتمندی در اختیار دارند اما ما هنوز هم بهترین هستیم. البته ما با بدشانسی چند بازیکن را در ژانویه از دست دادیم چون باید در جام ملت های آفریقا برای تیم ملی کشورشان به میدان می رفتند.”

حالا ساحل عاج از دور مسابقات جام ملت های آفریقا کنار رفته و یایا توره به منچستر بازمی گردد: “من خوشحالم که دوباره یایا توره را در ترکیب خواهیم داشت. او یک بازیکن مهم برای سیتی است. “

منچسترسیتی با هدایت مانچینی نتایج بسیار ضعیفی در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد و نتوانست از گروه مقدماتی صعود کند. همین اتفاق باعث شد شایعات مختلفی در مورد اخراج مانچینی منتشر شود. اما وی معتقد است این نتایج باعث اخراج وی نمی شود و او همچنان هدایت آبی پوشان منچستر را در اختیار خواهد داشت.

در ادامه وی به بازی حساس منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و افزود‌: “وقتی در لیگ قهرمانان در برابر تیمی چون رئال مادرید بازی می کنید از نظر قدرت بدنی و روانی تحلیل رفته و تمرکز کمتری برای بازی در لیگ داخلی خواهید داشت.”

۰ Comments