جایگزین مسیر

اعتماد،آرامش خلاصه ی تاریخ شیاطین سرخ

by | مرداد , ۸ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

تور پیش فصل بزرگترین باشگاه دنیا شب گذشته به پایان رسید و هواداران بی شمار و متعصب شیاطین سرخ لحظه شماری می کنند تا در بعد از ظهری دیگر در اولدترافورد از یونایتد ون خال برای فصل جدید رونمایی شود.

ون خال برای فصل جدید پنج خرید داشته است.یک دروازه بان یک مهاجم و دو هافبک میانی و یک مدافع کناری.

حال با خرید تمامی این بازیکنان اما همچنان دغدغه های زیادی برای هواداران باقی مانده است و تمرکز بیشتر دوستداران یونایتد بر روی خط دروازه و احتمال جدایی دخیا و از طرفی خروج انخل دی ماریا و عملکرد پرنوسان مرکز خط دفاعی می باشد.

دخیا و ماجرای آزاردهنده ی انتقال وی به ریال مادرید بند های پایانی خود را می گذراند و به زودی این دروازه بان مسیر خود را انتخاب می کند و به مادرید می رود تا هر لحظه نگران جایگاهش باشد و یا در اولدترافورد می ماند و مسیر تبدیل شدن به بازیکنانی نظیر ون در سار و اشمایکل را ادامه دهد.

میانه ی دفاع زخم کهنه ی چند سال اخیر هواداران یونایتد است و شاید اگر این حفره در میان خط دفاع یونایتد نبود شیاطین سرخ جایگاه بهتری داشتند

شاید ون خال مدافعی را خریداری کند ولی کار سختی می باشد و هواداران یونایتد باید امیدوار باشند تا نفرات کنونی بتوانند خود را به جایگاهی برسانند که بتوانند شایسته باشند.

رکورد دار نقل و انتقالات بریتانیا گویا هوس پول نفتی کرده و مسایل مهم تری از فوتبال دارد.

انخل دی ماریا که بسیار بالاتر از حد لیاقتش عزت شد و شماره ی هفت شیاطین سرخ را بر تن کرد نتوانست در حد و اندازه های این پیراهن باشد و ساز جدایی زده است و مطمینا با رفتنش او ضرر می کند.

تمامی مسایل صدها بار دوره شده است اما چیزی که مشخص است و باید به آن توجه کرد تفاوت یونایتد با سایر تیم هاست.

کلاس 92 را بخاطر بیاورید که در اولین فصل پنج بازی متوالی را باختند و حتی جایگاه سرالکس نیز به خطر افتاد و در نهایت موفقیتی بود که دهان همه را بست.

حال اگر دخیا برود و مدافعی خریداری نشود ستاره ای همچون دی ماریا نباشد اما اما اما منچستریونایتد با این تغییرات بعید است در کورس قراز نگیرد و این موضوع را بتوان دلیل ناکامی دانست.

در میانه ی دفاع یونایتد جوان فوق العاده ای همچون مک نیر را دارد که می توان به وی اعتماد کرد.

در میانه ی زمین ستارگان نوظهوری همچون پریرا و یانوزای و لینگارد می باشند که نشان داده اند پتانسیل بالایی دارند.

چیزی که نیاز است اعتماد به درون باشگاس و نباید مدام دم از نام های بزرگ زد و باید آرامش خود را حفظ کنیم.

ون خال نام کوچکی نیست و در کنار وی گیگزی که شاید هم اکنون در کارینگتون بهتر از هر کسی بداند قدرت جوان های یونایتد تا چه حد می باشد تیم بسیار خوبی می باشند و باید اعتماد داشت.

بله اعتماد و آرامش در تاریخ دو عنصر اصلی درخت بارور منچستریونایتد می باشد و هم اکنون بیشتر از هر موقع به این دو اکسیر موفقیت نیاز می باشد.

۰ Comments