جایگزین مسیر

اعجوبه ی برزیلی عاشق منچستریونایتد است

by | خرداد , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچستریونایتد یک بار دیگر علاقه اش را به جوان با استعداد برزیلی نشان داده است و خطر از دست دادن او به نظر  می اید از بین رفته است.

برونو گومز جوان که هم اکنون در اینترناسیونال برزیل بازی می کند در سال 2012 و با نظر رئیس یک دوره ی تمرینی را در کارینگتون پشت سر گذاشت و توافقاتی صورت گرفت و منچستریونایتد هم اکنون می تواند با 3 میلیون پوند او را به خدمت بگیرد و این در حالی است اگر تیم دیگری او را بخواهد و اگر یونایتد اجازه دهد باید 40 میلیون یورو بپردازد.

با امدن مویس اخباری مبنی بر علاقه نداشتن او به گومز مطرح شد و او در استانه ی انتقال به چلسی بود و مورینیو که به خوبی می دانست او چه استعدادی دارد می خواست با 30 میلیون یورو او را بخرد اما او منچستریونایتد را دوست دارد و ترجیح داد منتظر بماند و به نظر می اید کار درستی انجام داده است و ون خال برای او برنامه دارد.

تقریبا اکثر باشگاه های بزرگ دنیا در پی این جوان می باشند.

رئال مادرید,بارسلونا,بایرن مونیخ و یوونتوس و البته چلسی برای جذب او اقدام کرده اند اما او بارها در صفحات اجتماعی اعلام کرده است ارزویش بازی در اولدترافورد است و تمام سعیش را برای رسیدن به این مهم انجام خواهد داد.

او در جدیدتریت پیامش در توئیتر خود اعلام کرد:

“من عاشق  یونایتدم و از همه هوادارهای یونایتد ممنونم که خواستار انتقال من به اولدترافورد شده اند.من در حال یاد گیری زبان انگلیسی هستم و امیدوارم هر چه زودتر در اولدترافورد باشم.”

به نظر شما ون خال او را به اولدترافورد میاورد؟

(بابت کیفیت پایین عکس متاسفم چون بهترش رو پیدا نکردم.)

۰ Comments