جایگزین مسیر

افتتاح فروشگاه: فروش پیراهن های اصلی منچستریونایتد

by | شهریور , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

همیشه تهیه کردن لباس های اصلی باشگاه منچستریونایتد در ایران یکی از دغدعه های بزرگ هواداران پر طرفدار تیم دنیا بوده است. پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران پس از ماه ها تلاش در پیدا کردن منابع معتبر مفتخر است اعلام کند که از این پس تهیه ی لباس های اصلی باشگاه منچستریونایتد در ایران دغدغه ی شما نخواهد بود!

فروشگاه پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران از این پس لباس های اصلی باشگاه را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد. لباس خانگی باشگاه در حال حاضر به این صورت در انبار فروشگاه همکاری کننده با ما موجود است, همچنین تمامی مراحل برای تامین لباس دوم و سوم تیم نیز در حال سپری شدن هستند. لباس سوم نیز تقریبا به دست ما رسیده است و به زودی برای فروش قرار خواهند گرفت

تمامی لباس های فروخته شده در فروشگاه ما اصلی بوده, توجه کنید که موجودی این لباس های محدود است و پس از اتمام موجودی ما همچنان به پذیرش سفارش از شما خواهیم پرداخت چرا که این موضوع چبزی نیست که جلودار ما باشد. هماهنگی های لازم جهت تهیه ی لباس ها انجام شده و چنانچه موجودی انبار تمام شود لباس های شما مستقیما از فروشگاه های آدیداس در کشور های ترکیه و آلمان تهیه و ارسال خواهند شد. توجه داشته باشید که در صورت اتمام موجودی این خرید از کشور های دیگر ممکن است تا ۷ روز در رسیدن لباس به دست شما تاخیر بیاندازد.

بدیهی است که حس خرید لباس اصلی شیاطین سرخ به این مدت صبر می ارزد. همچنین با توجه به قیمت بالای لباس اصلی باشگاه و هزینه ی دلار طبیعی است که قیمت این محصولات بالا باشد. در تلاش هستیم تا لباس های با کیفیت و مشابه لباس باشگاه را نیز با قیمت های پایینتر آماده کنیم. در حال حاضر لباس های اصلی باشگاه را میتوانید با برترین کیفیت و اطمینان خاطر تمام از فروشگاه ما تهیه کنید.

شاید اولین مجموعه برای فروش لباس یونایتد در ایران نباشیم ولی شک نکنید که با حمایت های شما برترین خواهیم بود! این همیشه شعار ما بوده است!

ورود به فروشگاه سایت

منتظر شما هستیم.

ورود به فروشگاه سایت

آدرس فروشگاه :

http://shop.manchester-united.ir

 

۰ Comments