جایگزین مسیر

افزایش تدابیر امنیتی در پی سفر سر الکس فرگوسن به لانکاشر و حضور دیوید مویس

by | بهمن , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سرمربی سابق شیاطین سرخ در سال 2010 پس از آنکه پسرش “درن فرگوسن” از مربیگری تیم لیگ یکی پرستون برکنار شد بازیکنان قرضی یونایتد را از این تیم باز فراخواند و این باعث خشمگین شدن هواداران پرستون شد.

حضور امشب سر الکس فرگوسن برای تماشای این مسابقه در چارچوب رقابتهای جام حذفی تدابیر امنیتی در ورزشگاه پرستون نورث اِند را بیشتر کرده است.

گفته میشود باشگاه لانکاشری پس از اینکه روز جمعه از حضور سرمربی سابق یونایتد در ورزشگاه مطلع شد این تصمیم را گرفته است. این اولین حضور فرگوسن در ورزشگاه دیپلید از زمان اخراج پسرش درن در سال 2010 خواهد بود.

باشگاه پرستون از احتمال آشوب و درگیری برخی از هواداران این تیم با فرگوسن که هم اکنون مدیر و سفیر الدترافورد می باشد نگران است.

بلافاصله پس از اخراج درن فرگوسن در سال 2010 ، سر الکس که آن زمان سرمربی یونایتد بود دو بازیکن قرضی خود یعنی “ریچی دی لیت” و “جاشوآ کینگ ” را از پرستون پس گرفت و باعث عصبانیت هواداران پرستون شد . همچنین گفته میشود فرگی از انتقال متی جیمز هافبک زیر 20 سال انگلیسی نیز به این تیم جلوگیری کرد.

پرستون در انتهای آن فصل از چمپیونشیپ به لیگ یک سقوط کرد و تا کنون نتوانسته است دوباره به چمپیونشیب برگردد .

پلیس لانکاشر این بازی را در “کلاس C” از نظر حساسیت طبقه بندی کرده است که بالاترین درجه امنیتی معمول برای یک بازی مهم بشمار میرود.

یک مقام امنیتی پرستون گفته است ضریب امنیت اطراف جایگاه مدیران برای بازی امشب بسیار بالا در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از تماشاگران ویژه بازی امشب دیوید مویز سرمربی پیشین شیاطین سرخ است که تنها پس از 12 ماه از آغاز کارش در یونایتد از سمت خود برکنار شد . مویز که دوران حرفه ای مربیگری اش را با سرمربیگری در همین تیم پرستون قبل از حضور در اورتون آغاز کرد در بازی امشب بعنوان یک کارشناس تلویزیونی در ورزشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

۰ Comments