جایگزین مسیر

افزایش حقوق پیشنهادی یونایتد برای ویدال

by | تیر , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

احتمال پیوستن ویدال به یونایتد جدی تر از همیشه شده است و در تازه ترین اخبار منابع ایتالیایی و انگلیسی از افزایش حقوق پیشنهادی یونایتد برای این ستاره ی 27 ساله یوونتوس خبر می دهند.

یونایتد قصد دارد با پیشنهاد 40 میلیون پوندی و حقوق هفتگی 200000 هزار پوند دیگر جای هیچ تاملی را برای یوونتوس و ویدال نگذارند و شرایط به گونه ای نیست که آنها بتوانند در برابر این پیشنهادات مقابله کنند.

یه نظر می آید ویدال دیگر یونایتدی به حساب بیاید چرا که یکی از مدیران و بازیکنان سابق یوونتوس یعنی پاول ندود اعلام کرد ما قصد فروش ویدال را نداریم مگر اینکه پیشنهاد بسیار بزرگی داشته باشد و هم اکنون به نظر می آید این پیشنهاد وحود دارد.

با این دستمزد ویدال سومین بازیکن پر در آمد یونایتد بعد از رونی و ون پرسی خواهد.ون پرسی هفته ای 220000 و رونی هفته ای 300000 هزار پوند دریافت می کنند.

ندود در این باره به توتو اسپورت گفت:

“ما حاضر به فروش ویدال نیستیم اما اگر پیشنهادی باشد که هم به سود ما و هم به سود ارتورو باشد این اتفاق خواهد افتاد.

ما خواهان حفظ ستارگان تیم خود هستیم تا بتوانیم در اروپا بدرخشیم امابعضی از مواقع یک تیم مجبور به کارهایی است که دوست ندارد.”

حال باید منتظر بازگشت ویدال و بهبودی کامل این بازیکن باشیم تا شرایط مشخص شود و در صورت داشتن سلامتی کامل یونایتد برای عقد قرارداد اقدام کند.

۰ Comments