جایگزین مسیر

افزایش پیشنهاد یونایتد برای راکتیچ

by | خرداد , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه های اسپانیا مدعی شدند علی رغم تلاش باشگاه سویا برای حفظ ستاره اش,سران این باشگاه با پیشنهادی جدید و بالاتر از سوی گلیزرها رو به رو شدند.منچستریونایتد 33 میلیون یورو بابت او می پردازند و این پیشنهاد 3 میلیون از پیشنهاد رئال بیشتر است.

راکیتیچ به عنوان یک جوان کم نام و نشان در بازل بازی می کرد و با نمایش های خوبش در سال 2007 راهی شالکه شد و بعد از 2 سال راهی سویا شد و در فصل گذشته یک فصل فوق العاده را داشت و 13 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد.

ایجنت این بازیکن 26 ساله از داشتن پیشنهاداتی از سوی دو غول اسپانیا و منچستر و لیورپول پرده برداشت و اعلام کرد هنوز تصمیمی گرفته نشده.این نشان می دهد احتمال خروج او از سویا می باشد.

رئیس باشگاه سویا هم اعتراف کرده است که شاید مجبور به ستاره شان شوند.او در این باره گفت:

“ما بخش مهمی از بودجه ی سال اینده ی خد را برای تمدید ایوان قرار داده ایم چرا که حفظ او برای ما مهم است و ما نمی خواهیم مانند نگردو و ناواس او را از دست بدهیم و برای سال اینده ضعیف شویم.

البته خود بازیکن هم شرط می باشد اما باید بگویم پیشنهادات بسیار خوبی برای او داریم و نیاز به زمان می باشد تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای راکیتیچ و باشگاه گرفت.”

کاملا مشخص است که احتمال جدایی راکیتیچ بیشتر از ماندن اوست و با توجه به اینکه بالاترین پیشنهاد برای یونایتد است و از طرفی حضور در ترکیب اصلی رئال و بارسا بسیار سخت است,شیاطین سرخ موقعیت خوبی برای جذب او دارند.

شما با خرید راکیتیچ موافقید؟

۰ Comments