جایگزین مسیر

الکسیس سانچز پس از اولین حضور در تمرین منچستر یونایتد خواهان جدایی بوده است

by | شهریور , ۱۴ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-الکسیس سانچز بازیکن اینتر میلان در تازه ترین صحبت های خود اذعان کرده که در اولین حضورش در تمرینات منچستر یونایتد به مدیر برنامه هایش گفته که آیا می تواند به آرسنال بازگردد.

سانچز در اینستاگرام خود درباره انتقال ناموفقش از آرسنال به منچستر یونایتد می گوید .این انتقال با جا به جایی هنریک مخیتاریان و الکسیس سانچز در سال ۲۰۱۸ بین آرسنال و منچستر یونایتد اتفاق افتاد.

در ویدئویی که توسط این بازیکن در اینستاگرام منتشر شده است , سانچز گفت:

من فرصت رفتن به یونایتد را پذیرفتم احساس وسوسه انگیزی بود این چیزی خوب برای من بود.زمانی که کودک بودم این باشگاه را خیلی دوست داشتم.سرانجام من قرارداد را امضا کردم اما از اتفاقاتی که در داخل باشگاه در حال رخ دادن بود خبر نداشتم. چیزهایی را مشاهده می کردید که تا زمانی که به آنجا منتقل نشده بودید نمی دیدید و اولین جلسه تمرینی که داشتم را به خاطر می آورم به خیلی چیزها پی بردم.

پس از جلسه به خانه بازگشتم و به خانواده و به مدیر برنامه هایم گفتم آیا شما نمی توانید قرارداد را پاره کرده و من به آرسنال بازگردم؟آنها خندیدند .من به آنها گفتم چیزهایی آنجا است که درست به نظر نمی رسد .خوب به نظر نمی رسد.

اما من قبلا قرارداد را امضا کرده بودم و آنجا حضور داشتم.در چند ماه اول حضورم در آنجا همین احساس ها را داشتم و در آن لحظه ما تیم متحدی نبودیم.

سانچز در ژانویه سال ۲۰۱۸ یا توقعات بسیاری به یونایتد منتقل شد و وی به عنوان بهترین بازیکن به باشگاه منتقل شد و وی احساس می کرده که یک قربانی است. او اضافه کرد:

من از تجربه خود برای شما می گویم و زمانی است که روزنامه نگاران بدون دانستن حقیقت صحبت هایی می کنند و این صدمه وارد می کند که چه اتفاقاتی در داخل باشگاه در حال رخ دادن است.آنها می گفتند این تقصیر من است و این و آن اما گاهی بازیکن به محیط بستگی دارد , خانواده ای که در اطراف او حضور دارند و من فکر می کنم در آن لحظه ما یک خانواده نبودیم و این داخل زمین میشد تماشا کرد و اگر می خواستند کسی را مقصر بدانند مرا مقصر می دانستند.

زمانی که سانچز در ژانویه ۲۰۱۸ به منچستر یونایتد منتقل شد خوزه مورینیو هدایت این باشگاه را به عهده داشت و تا آخر آن فصل به این بازیکن شیلیایی ایمان داشت.

اما در فصل بعد از آن اطمینان خوزه مورینیو به این بازیکن کمرنگتر شد و در ماه سپتامبر سانچز را از بازی مقابل وستهام در لیگ برتر کنار گذاشت.

او اضافه کرد:

من بازی در برابر وستهام را به یاد می آورم من انتخاب نمی شدم و این هرگز در دوران حرفه ای من رخ نداده بود.این خیلی تغییر کرده بود این اتفاق مرا آزار می داد و آن روز به خودم گفتم این نمی تواند ممکن باشد که طی ۵ ماه از یکی از بهترین بازیکن های لیگ برتر به آن نقطه رسید.این موضوع کمی مرا آزار داد و من به خانه رسیدم و اتفاقی که افتاده مرا ناراحت کرده بود.روز بعد من تمرین دو نفره را انجام دادم چیزی که همیشه برای من رخ می داد.در کار خود بهترین ها را می خواهم و چیزی که انجام می دهم را دوست دارم , من فوتبال را بسیار دوست دارم.

۰ Comments