جایگزین مسیر

امروز از سر آلکس تجلیل به عمل می آید

by | مهر , ۲۲ , ۱۳۹۲

امروز, دوشنبه 14 اکتبر 2014 در مراسمی رسمی, به مربی سابق منچستریونایتد, سرآلکس فرگوسن, درجه افتخاری آزادی بخش ترافورد (Honourary Freedom of the Borough of Trafford) داده می شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – طی مراسمی در تالار محله ی ترافورد, از سر آلکس فرگوسن به خاطر دستاوردهای بیشمارش در مقام مربی منچستریونایتد مابین سال های 1986 تا 2013 تجلیل به عمل می آید.

این مربی بازنشسته 71 ساله تنها درجه افتخاری آزادی بخش ترافورد را نخواهد گرفت, بلکه خیابان والتر ریچ که مجاور به ورزشگاه الدترافورد, استادیوم اختصاصی باشگاه منچستریونایتد است به نام “خیابان سر آلکس فرگوسن” نام گذاری خواهد شد.

.

.

این خیابان یکی از سه خیابانی است که پس از ظهور نمادهایی ورزشی, به نام آنها نام گذاری شده اند: دو خیابان دیگر, خیابان سر مت بازبی و خیابان برایان استاتام نام گذاری شده است.

زمانی که برنامه برگزاری چنین مراسمی در ماه سپتامبر اعلام شد, سر آلکس فرگوسن گفت: من خوشحالم که این مقام را از شورای ترافورد دریافت کنم. زمانی که من در سال 1986به الدترافورد آمدم , من ایده کوچکی از این سفری داشتم که انتظار من را می کشید.

“یک ربع قرن بعد, دریافت درجه افتخاری آزادی بخش ترافورد و اینکه بخشی از ترافورد نام مرا در خود داشته باشد, به واقع فروتنانه است.”

.

۰ Comments