جایگزین مسیر

امروز در الدترافورد؛ کنفرانس مطبوعاتی رییس

by | اسفند , ۱۸ , ۱۳۹۱

نکات مهم کنفرانس مطبوعاتی رییس :

در مورد وین رونی :

“اول  در مورد شایعات مربوط به وین رونی ؟؟ میخواهید حقیقت را بدانید ؟؟ مشکلی که همه شما روی آن تمرکز کرده اید فقط شایعه است.قطعا بین وین رونی و من هیچ مشکلی وجود ندارد.اینکه من و وین در تمرینات با هم صحبت نمی کنیم دروغ است.بازی ندادن او در بازی سه شنبه کاملا یک تصمیم تاکتیکی بود واو خودش این را میفهمد.وین فصل بعد همین جا خواهد ماند.قول میدهم”

در مورد داوری و شکست مقابل یوفا :

“وقتی که شما میبینید در چند سال اخیر چه اتفاقاتی افتاده ، باورش سخت است.این سومین باری است که ما به این شکل از رقابت ها حذف میشویم.تحملش راحت نیست اما ما منچستر یونایتد هستیم و باید با این اتفاقات کنار بیاییم.

حالا ما یک بازی مهم در اف ای کاپ پیش رو داریم.کار من روحیه دادن به بازیکنانی است که سه شنبه فوق العاده بودند و همچنین هواداران.ما  به آنها یک نمایش خوب بدهکاریم”

در مورد بازی یکشنبه با چلسی :

“این یک بازی خانگی است و من همیشه گفته ام که اگر شما یک قرعه خانگی داشته باشی ، خوشحال خواهی بود.خوشبختانه ما میتوانیم این بازی را کنترل کنیم و به دور بعد صعود کنیم.گیگگز در بازی یکشنبه بازی نخواهد کرد ، چراکه او سه شنبه بهترین بازیکن میدان بود.او این هفته همه انرژی اش را برای ما گذاشته.حالا ما به او استراحت میدهیم و او را برای بازی هفته آینده آماده میکنیم.فیل جونز برای بازی با چلسی آماده نخواهد بود،هرچند او در بازی های آینده آمده میشود.رونی یکشنبه بازی خواهد کرد”

۰ Comments