جایگزین مسیر

امروز در اولدترافورد : کنفرانس خبری , سرالکس فرگوسن , بازی دراماتیک در برابر وست بروم

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-به اطلاع هواداران می رسانیم که در ابتدا لوییس ون گال با MUTV به صخبت خواهد پرداخت و پس از آن صحبت های وی در رسانه ها تحت پوشش قرار خواهد گرفت این کنفرانس ساعت ۱۶ به وقت ایران برگزار خواهد شد.با ما همراه باشید.

صحبت هایی از اسمالینگ…..

این مدافع از اعتماد به نفس کافی بازیکنان منچستر یونایتد برای رویارویی با شاگردان تونی پولیس می گوید:

تونی پولیس تیم خوبی در اختیار دارد و در این فصل آنها گل های زیادی دریافت نکرده اند و ما قصد داریم آنها را شکست بدهیم.اگر ما بتوانیم یک گل در دقایق ابتدایی به ثمر برسانیم فکر می کنم بتوانیم گل های دیگری نیز در این مسابقه وارد دروازه وست بروم کنیم.

وست بروم ۵ یونایتد ۵- می ۲۰۱۳

بازی در برابر وست بروم , بازی کلاسیک آخرین سرمربی گری سرالکس فرگوسن بود.آیا شما می دانید که این برای اولین بار از نوامبر سال ۱۸۹۵ بود که یونایتد با یک تیم چنین نتیجه ای کسب کرده است؟

West Bromwich Albion v Manchester United - Premier League

در چنین رونی , در سال ۱۹۸۶

دقیقا ۲۹ سال پیش در چنین روزی سرالکس فرگوسن به عنوان مربی منچستر یونایتد انتخاب شد که به همین بهانه عکس هایی برای شما در نظر گرفته ایم….اولین عکس مربوط به اولین مسابقه سرالکس فرگوسن در برابر آکسفورد می باشد و دومین عکس مربوط به اولین پیروزی وی در اولدترافورد می باشد.

۸۷۶۰۳C149C424D2391E4CA514FE758CA.ashx

Football, Manchester, England, 22nd November 1986, Manchester United 1 v Queens Park Rangers 0, Manchester United's new manager Alex Ferguson acknowledges the crowd before his first home game in charge at Old Trafford (Photo by Bob Thomas/Getty Images)

اخبار تیم:

لوییس ون گال در مصاحبه اختصاصی با MUTV گفته است که هیچ نگرانی بابت مصدومیت جدید ندارد اما مورگان اشنایدرلین ( مریض بودن ) درباره بازی کردنش تردید وجود دارد , آنتونیو والنسیا ( مصدومیت پا ) و متیو دارمیان به دلیل محرومیت به بازی نخواهند رسید.

از ون گال درباره اینکه منچستر یونایتد پس از پیروزی مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان می تواند در برابر وست بروم نیز پیشرفتی داشته باشد که ون گال پاسخ می دهد:

من از سازمان دفاعی تیم بسیار خوشحال هستم و چگونه ما حمله خواهیم کرد و چگونه به پیروزی می رسیم در برابر چنین تیمی ( وست بروم ) بسیار سخت خواهد بود که درباره آن صحبت کنیم.

بازگشت چهره هایی آشنا به اولدترافورد:

درباره بازگشت آندرس لیندگارد , جانی ایوانز و درن فلچر به اولدترافورد رئیس اضافه کرد:

رفتن از باشگاهی بزرگ همچون یونایتد به تیمی دیگر همیشه سخت است اما آنها می خواستند دوران جدیدی پشت سر بگذارند که من این را دوست دارم.شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که در تیم باقی بمانید و بازی نکنید و تمرین کنید که بسیاری از بازیکنان اینچنین هستند , اما من احترام زیادی برای چنین بازیکنانی قائل هستم.

ون گال به MUTV گفت:

هیچ مصدومیتی نیست فقط بیماری می باشد.مورگان اشنایدرلین بیمار بود.او می بایست امروز به تمرینات باز می گشت پس ما باید صبر کنیم و ببینیم.نمی توانم بگویم در بازی روز شنبه چه تغییراتی وجود خواهد داشت.متیو داریمان محروم می باشد پس نمی تواند بازی کند و والنسیا نیز مصدوم است.

لوییس ون گال:

من فکر می کنم از ۹۰ دقیقه بازی مقابل زسکا ۸۵ دقیقه حمله کردیم پس ما سرگرمی خوبی به همه دادیم.در مورد گلزنی سخت است به تیمی گل بزنیم که با ۱۰ نفر در دفاع حضور دارند.اگر دو تیم حمله کنند آسان تر می شود گلزنی کرد.

هواداران باید از بازیکنان حمایت کنند در غیر اینصورت بازی برای بازیکنان در اولدترافورد سخت خواهد بود.اما تا به امروز آنها فوق العاده بوده اند.

۰ Comments