جایگزین مسیر

امیدواری رونی به گلزنی‌های بیشتر فالکائو

by | دی , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: کاپیتان شیاطین سرخ امیدوار است که فالکائو گل های زیادی برای منچستر بزند و بتواند بازی های درخشانی برای این تیم انجام دهد.

این مهاجم کلمبیایی که در تابستان گذشته به صورت قرضی از موناکو به اولدترافورد آمد، در بازی برابر استون ویلا، پس از مدتی مصدومیت دوباره به میدان بازگشت و توانست دومین گل خود را برای یونایتد بزند.

در همین حال وین رونی، کاپیتان قرمزها، می گوید که از بابت درخشش فالکائو خوشحال است و امید دارد که این درخشش ادامه دار باشد. رونی به MUTV گفت:

“این خیلی خوب است که فالکائو شروع به گلزنی کند، گل او برابر استون ویلا ضربه سر فوق العاده ای بود. من برای او خوشحال هستم و امیدوارم که در بازی های آینده نیز بتواند همینطور ادامه دهد.”

“احتمالا برای بازیکنان جدید عجیب و غریب است که باید در کریسمس بازی های بیشتری انجام دهند و وقت بسیار کمتری برای آماده سازی دارند! آن ها به این شرایط عادت ندارند و برایش آماده نیستند، اما من مطمئن هستم که آن ها برای بازی های آینده به خوبی آماده خواهند شد.”

منچستری ها باید در اولین بازی باکسینگ دی به مصاف نیوکاسل بروند، تیمی که فصل گذشته توانست در اولدترافورد پیروز شود. رونی دراین باره گفته:

“اتفاقات فصل گذشته دیگر تکرار نمی شود.”

“فصل گذشته در خانه چند نتیجه بد کسب کردیم اما خوشبختانه امسال در خانه بسیار بهتر هستیم. این موضوع برای ما مهم است چرا که می خواهیم در همه بازی های خانگی پیروز شویم.”

“نیوکاسل افت و خیز های زیادی داشته است، آن ها لیگ را بد شروع کردند و آلن پاردیو در آستانه اخراج قرار گرفته بود. خوشحالم که این اتفاق نیفتاد و فکر می کنم که بعد از آن نیوکاسل در پنج یا شش بازی پیاپی پیروز شد. با این حال آن ها در بازی های اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته اند، اما بازی برابر نیوکاسل همیشه یکی از بازی های سخت است.”

“فکر نمی کنم باخت برابر ساندرلند تاثیر زیادی روی آن ها داشته باشد. آن ها در دربی و با گل دقایق پایانی شکست خوردند و حالا برای جبران به اولدترافورد می آیند، بنابر این باید آماده رویارویی با آن ها باشیم. فکر می کنم باید برای پیروزی بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم.”

۰ Comments