جایگزین مسیر

انتقاد اسطوره شیاطین سرخ از عملکرد توپچی ها

by | فروردین , ۲۶ , ۱۳۹۳

روی کین هافبک سابق منچستریونایتد پس از جشن صعود آرسنالی ها به فینال جام حذفی با برتری برابر ویگان, به انتقاد از شادی زائد الوصف توپچی ها به خاطر پیروزی برابر تیمی دسته اولی پرداخت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – توپچی های لندنی بار دیگر عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشتند و پس از اینکه با یک گل از حریف دسته اولی خود, ویگان عقب افتاده بودند به زحمت توانستند ابتدا بازی را به تساوی بکشانند و سپس در ضربات پنالتی 4 بر 2 به پیروزی برسند.

آرسنالی ها با این پیروزی همچنان امیدوار هستند پس از 9 سال بتوانند جامی را کسب کنند. پس از بازی بازیکنان آرسنال به شدت از این پیروزی خوشحال بودند, خوشحالی که باعث شد, روی کین به انتقاد از این حرکت آرسنالی ها بپردازد.

این بازیکنان آرسنال حقیقتا نیاز به یک چکاپ دارند. فصل گذشته آنها برای اینکه در رتبه چهارم لیگ را تمام کردند, جشن گرفتند و اکنون برای اینکه تیم دسته اولی را در پنالتی برده اند, جشن می گیرند. یادتان باشد ما اینجا درباره باشگاه آرسنال صحبت می کنیم.

ما بر سر این موضوع که چرا آنها نمی توانند در بازی هایی این چنینی به پیروزی برسند, انتقاد می کردیم و آنها این کار را امروز انجام دادند. اما آیا می توان گفت آنها شخصیت تیمی خود را واقعا به نمایش گذاشتند؟ من به اندازه کافی بازی های آنها را امسال تماشا کرده ام و می توانم بگویم که آنها به اندازه کافی به موفقیت نرسیده اند.

آنها تیمی دسته اولی را در نیمه نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی شکست داده اند. من فکر می کنم آنها کمی به استراحت نیاز دارند و اگر فینال را پیروز شوند باید جشن بگیرند.

آرسن ونگر در هفته های اخیر در تیرس انتقادات بسیاری قرار داشته است و جای تعجب نبود که پس از بازی ضعیف برابر ویگان این جشن آرسنالی ها مورد انتقاد بسیاری قرار بگیرد. اما شاید صحبت های کین کمی تند باشد زیرا مسلما رسیدن به فینال جامی داخلی, افتخاری است که باید برای آن جشن گرفت.

۰ Comments