جایگزین مسیر

انتقاد پل مرسون از انتقال فن د بیک به منچستریونایتد

by | شهریور , ۱۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – پل مرسون بازیکن سابق آرسنال به انتقاد از خرید جدید یونایتد پرداخت و پیش بینی می‌کند که این هافبک هلندی برای جایگیری در ترکیب منچستریونایتد کنار پل پوگبا و برونو فرناندز به مشکل خواهد خورد.

فن د بیک جدیدترین خرید اوله گونار سولسشائر، با ۴۰ میلیون یورو از آژاکس به الدترافورد منتقل شد و پس از به اتمام رسیدن بازی‌های ملی به تمرینات شیاطین سرخ خواهد پیوست.

حال پل مرسون دیدگاه متفاوتی نسبت به این خرید توسط منچستریونایتد دارد و در مصاحبه‌اش با دیلی استار گفت:

به نظر می‌رسد دنی فن د بیک خریدی از روی سراسیمگی و دستپاچگی برای منچستریونایتد می‌باشد.

متوجه نمی‌شوم. آن‌ها ۴۰ میلیون یورو را در پستی خرج کرده‌اند که همین حالا هم در آنجا قوی بودند. و او چگونه در کنار پل پوگبا و برونو فرناندز بازی خواهد کرد؟ شما در کنار آن‌ها باید یک هافبک هولدینگ(کنترل کننده) داشته باشید. به نظر من این انتقال برای یونایتد اینگونه بود:” اوه، ما تا الان خریدی نداشته‌ایم، برویم و یکی را بخریم. چه کسی رو میتونیم بیاریم؟” اصلا منطقی نیست.

با این که منچستریونایتد دنی فن د بیک را خریداری کرده است به نظر می‌رسد همچنان مثل تمام زمان فصل نقل و انتقالات هدف اصلی آن‌ها جیدن سانچو می‌باشد و پل مرسون در این مورد نیز می‌گوید:

به نظر می‌رسد آن‌ها به دنبال جیدن سانچو می‌باشند. اگر او را بخرند، گرینوود دیگر بازی نخواهد کرد. از نظر من، یونایتد نیازمند یک مدافع وسط دیگر است.

۰ Comments