جایگزین مسیر

انتقال مت هوملز به یونایتد و 3 پرسش

by | اردیبهشت , ۳۰ , ۱۳۹۳

کارشناس هلندی مارسل فن در کران به تاک اسپرت گفت که لوئیز فن خال به انتقال مدافع بورسیا دورتمند مت هوملز چشم دوخته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع 25 ساله ی ملی پوش آلمانی بازیکنی ست که برای 3 سال گذشته مدام به انتقال به اولدترافورد لینک شده است.

با انتصاب لوئیز فن خال، شایعات دوباره گسترش پیدا کرد و طبق صحبت های کارشناس هلندی تاک اسپرت، این انتقال در تابستان می تواند امکان پذیر باشد.

فن در کران گفت : ” فن خال یک مدافع مرکزی مورد علاقه دارد. او در طی 2 سال گذشته واقعاً تحت تأثیر مت هوملز قرار گرفته است.

من قطعاً فکر می کنم او ( هوملز ) یک انتخاب خیلی خوب برای آمدن به یونایتد است. شاید او مدافع واقعاً سریعی نباشد، اما از آن بازیکنانی ست که می تواند ( به معنای واقعی ) فوتبال بازی کند.

فن خال دوست دارد فوتبالش را از دفاع شروع کند. او می خواهد با یک دفاع مرکزی بزرگ، بازی ( سازی را آغاز) کند. یک مدافع بلند قامت، کسی که بتواند پاس بدهد.”

هوملز یک دفاع مشهور و مورد احترام است، و بعد از پایان یافتن لیگ برتر برای یونایتد خارج از رتبه ای برای رقابت های اروپایی  فصل بعد، امضای قرارداد با او می تواند برای شیاطین سرخ بسیار دشوار باشد.

ما در این جا سه پرسش مطرح می کنیم که در صورت تصمیم او برای پیوستن به یونایتد می تواند مطرح شود:

1- چه کسی بهترین مدافع فعلی منچستریونایتد برای بازی کردن کنار هوملز است؟

مدافع دورتمند، به سبکی شبیه به فیل جونز بازی می کند. او یک مدافع خیلی خوب است، مسلط در نبردهای هوایی، قوی، اما با سرعت پایین. اگر هوملز بیاید و مدافع دیگری به تیم اضافه نشود، به نظر، کریس اسمالینگ مناسب ترین گزینه برای بازی در کنار اوست.

2- هوملز تا چه حد خوب است؟ آیا او می تواند با ریو و دیچ در فرم خوبشان برابری کند؟

بارمسئولیت و توقع از هوملز از روز اول حضورش در تیم مشهود خواهد بود. او اگر خواهان موفقیت در یونایتد باشد، نیاز دارد که از همان ابتدا با اقتدار شروع کند. و این موضوع برای فن خال هم صدق می کند. از این دو انتظار چنین شروعی می رود ، ولی یک شروع کند می تواند فشار رسانه ها را در پی داشته باشد.

3- آیا یونایتد باید به جذب سوکراتیس برای اینکه همکاری دفاعی خوبی با هوملز دارد توجه کند ؟

انتقال 9/5 میلیون یورویی از وردربرمن به دورتمند یک خرید خوب برای دورتمند بود و مدافع 26 ساله ی یونانی :سوکراتیس، به همراه هوملز در تیم منتخب فصل  بوندسلیگا جای گرفتند. او به عنوان یک بازیکن فیزیکی شناخته شده و در کنار هوملز به نظر یکی از بهترین زوج های دفاعی اروپا  را تشکیل داده اند. دورتمند در مورد از دست دادن هر دوی آن ها بی نهایت بی میل خواهد بود .

[highlight]آیا هوملز می تواند یک جایگزین ایده ‌آل برای مدافعین برجسته ای چون فردیناند و ودیچ  باشد؟[/highlight]

 

۰ Comments