جایگزین مسیر

اندرسون بدشانس بوده

by | مهر , ۱۱ , ۱۳۹۱

سر الکس فرگوسن میگوید که اندرسون بعد از تحت تأثیر قراردادن در تور تابستانی بدشانس میباشد که  این فصل نتوانسته بیشتر از این برای یونایتد به میدان برود.

این هافبک برزیلی تنها از دو مسابقه از هشت بازی رقابتی فصل 13/2012 را از ابتدا در ترکیب قرار گرفته که اولین ان مقابل تیم فولهام در ماه اگوست و حضور بعدی در بازی هفته گذشته مقابل تیم نیوکاسل در رقابتهای Capital One Cup که موفق به گلزنی هم شد بود اما بنا به گفته مربی تیم این بخاطر فرم باقی بازیکنان میباشد که حضور این بازیکن 24 ساله را در حال حاضر محدود و کمرنگ میکند.

سر الکس گفت:”انتخاب سختیست که اندرسون کنار گذاشته شود اما فکر نمیکنم که مشکلی از بابت فرم پل اسکولز یا مایکل کریک  وجود داشته که همین موضوع وقتی که همیشه میل به بازی گرفتن از دو بازیکن در گوشه ها وجود دارد کار را برای باقی هافبکهای مرکزی سخت میکند.”

“اندرسون اشتباه یا خطایی مرتکب نشده است.فرم پیش فصلش فوق العاده بود و  او بازیکنی طراز اول میباشد، اما هنوز فکر میکنم که اسکولز بازیکنی عالیست. حضور درن فلچر،تام کلورلی،اندرسون و نیک پاول در این پست، به من انتخابهای مختلفی را میدهد.”

در ماه جولای اندرسون به ManUtd.com  گفت که او مصمم است تا چندین فصل پر از مصدومیت را پشت سر بگذارد و هم اکنون،با کنار گذاشته شدن اسکولز،کریک و رایان گیگز برای بازی امشب در رومانی مقابل تیم کلوژ،این بازیکن برزیلی برای دادن شانسی برای درخشش در خط هافبک سر الکس اظهار امیدواری خواهد کرد.

او گفت:”این فصل خیلی پر اهمیت میباشد.احتیاج دارم که ثابت کنم که چه کارهای میتوان انجام دهم.میدانم که مربی و همتیمیهایم به من باور و اعتقاد دارند،من فقط بد شانسی اورده ام.خوشبختانه میتوانم یکسری بازی انجام دهم،از فوتبالم لذت ببرم و به تیم برای کسب جام های بیشتر کمک کنم.”

۰ Comments