جایگزین مسیر

اندرسون می گوید تغییر کرده ام

by | شهریور , ۲۲ , ۱۳۹۲

اندرسون بار دیگر قول داد تا گذشته را کنار بگذارد و تلاش کند تا دوباره دوران حرفه ای خود را در الدترافورد آغاز کند, او فصل جاری را “فصلی بزرگ” برای خودش خواند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 25 ساله 6 سال است که در باشگاه منچستریونایتد حضور دارد و به خاطر مصدومیت هایی که روند پیشرفت او را به وقفه انداخته اند, به طور میانگین کمتر از 30 بازی در هر فصل انجام داده است.

فصل اول حضور او در یونایتد(2007/08), تنها فصلی بوده است که این بازیکن در بیش از نیمی از بازی های یونایتد در لیگ حضور داشته است. در تیم ملی نیز, تمام 8 بازی که برای تیم ملی برزیل به میدان رفته است به قبل از سال 2009 برمی گردد.

اما او تاکید می کند که کابوس مصدومیت همسترینگ خود را فراموش کرده است و با تمرین اضافی تلاش می کند تا وارد ترکیب دیوید مویز شود.

این بازیکن برزیلی به مجله باشگاه گفت: من مراقب غذا خوردن خودم هستم و خوب می خوابم, همچنین در روزهایی که تمرین نداریم, من به تمرین می پردازم و تلاش بیشتری انجام می دهم.

از سال 2008 به این طرف هر سال اندرسون فصل را خوب شروع کرده است و وارد ترکیب یونایتد شده است و سپس دچار مصدومیتی شده است و به مبارزه با این مصدومیت و بازیابی فرم سابق خود در ادامه فصل مشغول بوده است. این چرخه هر سال برای این بازیکن تکرار شده است.

فصل گذشته, عملکرد او قبل از اینکه در بازی با ردینگ در ماه دسامبر دچار مصدومیت شود, بی نظیر بود. قبل از این بازی در بازی جام خیریه برابر نیوکاسل گل زیبایی به ثمر رساند و در بازی با چلسی نیز در مرحله بعدی جام خیریه در ماه سپتامبر در حالی که یونایتد 5 بر 4 شکست خورد, این بازیکن 3 پاس گل داد. در بازی با ردینگ نیز گل زیبایی را قبل از اینکه مصدوم شود در نیمه اول به ثمر رساند.

او همچنین در بازی که یونایتد در الدترافورد در ماه نوامبر با کوئینز پارک رنجرز داشت به میدان رفت و یونایتد توانست آن بازی را با نتیجه 3 بر 1 به نفع خود تمام کند و سر آلکس فرگوسن درباره به میدان رفتن این بازیکن چنین گفت: آمدن اندرسون به بازی, بازی را برای ما تغییر داد. بنابراین ما می دانیم که اگر اندرسون در اوج آمادگی خود باشد, بازیکن تاثیرگذاری می باشد.

اندرسون در ادامه این مصاحبه می گوید: من سخت در زمین تمرن و سالن تمرین می کنم و بر روی شرایط فعلی خودم کار می کنم.

“من از روند پیشرفت کارها راضی هستم و هر موقع مربی به من نیاز داشته باشد, من آماده خواهم بود.”

“من بیشتر به دویدن می پردازم, زیرا به آمادگی جسمانی من کمک می کند. پزشک من در پرتغال  به من کمک زیادی کرده است, همزمان با اینکه همه مربیان در یونایتد نیز به من کمک بسیاری می کنند.”

اندرسون در بازی های تور پیش فصل تیم در ترکیب ثابت تیم حضور داشت اما در شروع فصل دیوید مویز از زوج کریک و کلورلی در میانه میدان استفاده می کرد و هم اکنون نیز باشگاه ماروان فلاینی را به خدمت گرفته است که به نظر می رسد در بازی های آتی در کنار مایکل کریک به میدان رود.

با این شرایط, اوضاع برای اندسون سخت تر می شود و او باید تلاش بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی تیم بکند.

با وجود تمام این شرایط, او می گوید, فصل جاری, فصل بزرگی برای او است و امیدوار است که بیشتر از سال های اخیر حضورش در یونایتد به میدان رود و نقش بزرگتری را ایفا کند.

“من فکر می کنم فصل بزرگی برای من است. برای همه. با این حال, من نمی خواهم تنها این حرف را بزنم و سپس دچار مصدومیت دیگری بشوم. من گاهی اوقات, فصل را خوب شروع کرده ام, 6 یا 7 بازی انجام داده ام و سپس مصدوم شده ام.”

“اگر این فصل, فصل بزرگی برای من باشد, من به شما در انتهای فصل خواهم گفت!”

اندرسون رکورد دار گفتن چنین صحبتی است, او در این 6 سال گذشته, چنین قولی را همواره داده است اما نتواسته است فصل موفقی را پشت سر بگذارد, اما مویز به او شانس آخر دیگری را داده است تا خودش را اثبات کند.

پس بیایید امیدوار باشیم که فصل 2013/14 برای این بازیکن برزیلی همانند فصل های گذشته نشود.

۰ Comments