جایگزین مسیر

اندرسون: گل رافائل گل ماه خواهد شد

by | مهر , ۱۵ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اول از همه دیروز متوجه شدیم که فردا تولد سه تا از عزیزان یونایتدی هست که در این سایت همراه ما هستن! امیدواریم فرگی به هر کدوم 2 گل برابر نیوکاسل هدیه بده 6 تا به نیوکاسل بزنیم بیشتر نمی خوایم 😀
masoud007،  و سعید Darklegend و P30ReZa

مسعود و سعید و رضای عزیز هرچند نمی دونم به چندمین سال زندگی قشنگتون قدم میذارید ولی از طرف کلیۀ اعضای این سایت تولدتون رو تبریک می گیم و امیدواریم سالی پربار رو پیش رو داشته باشید.

تولدتون مبارک!

.

.

 اندرسون: گل رافائل گل ماه خواهد شد

سایت باشگاه

.

اندروسن پس از ایجاد رخنه در دفاع نیوکاسل و گلزنی برابر این تیم در جام کپیتال در ماه گذشته، امیدوار است که روز یکشنبه یک پیروزی دیگر برابر نیوکاسل حاصل شود.

گل فوق العاده او یونایتد را پیش از سوت نیمه از نیوکاسل پیش انداخت، هر چند خود اندرسون امید ندارد که گلش برندۀ بهترین گل ماه بشود:
“همانطور که همه می دونن، خیلی از آخرین باری که من گلزنی کرده بودم می گذره. از این لحاظ گل من برابر نیوکاسل برای یک شروع دوباره خوب بود، یک آغاز خوب، برای این فصل من. این یک گل کلاسیک مخصوص برزیلیها نبود، این گل بیشتر شبیه گلهای انگلیسی بود – یک شوت از پشت محوطه جریمه. من یک نگاه انداختم و یک شوت به سمت دروازه زدم. ضربۀ خوبی بود.”

“با این حال من فکر می کنم که رافئل جایزۀ (بهترین گل ماه) را برنده خواهد شد. چون گل او(در انفیلد) از آن گلهای قشنگ بود، گلش کلاس ناب بود. گل او شبیه گلهای برزیلی بود!”

اندرسون در مورد آگاهی از قدرت نیوکاسل می گوید:

“نیوکاسل بازیکنان بسیار خوبی دارد و ما می دانیم که اگر توپهای بلند به جلوی زمین ارسال شوند، آنها می توانند خطرناک باشند.”

“ما باید توپ را حفظ کنیم و به آنها خطا یا پرتابی ندهیم چرا که اگر به آنها فرصت ضد حمله بدهیم، می توانند گلزنی کنند.”

اگر اندرسون در لیست یازده نفرۀ بازی فردا قرار بگیرد، تنها دومین شروعش در این فصل لیگ برتر خواهد بود اگرچه برابر کلوژ نیز به بازی گرفته شد، او تأکید می کند که باز هم اگر به او نیاز باشد، کاملا آماده است.

“من حس خوبی دارم، من حس می کنم که 100% آماده هستم. رئیس به من فرصتهایی برای بازی می دهد و من سرحال، آماده هستم برای فرصت بعدی که در اختیار من قرار می گیرد.”

۰ Comments