جایگزین مسیر

اندو:بیشتر بازیکنان یونایتد قصد جدایی دارند

by | بهمن , ۱۴ , ۱۳۹۲

اندرسون بازیکن برزیلی منچستریونایتد که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به طور قرضی به فیورنتینا ایتالیا پیوست اکنون در مصاحبه ای گفته است بازیکنان زیادی در منچستر می خواهند از تیم بروند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اندرسون اخیر طی مصاحبه ای مدعی شده است که تعدادی از بازیکنان ناراضی منچستریونایتد می خواهند از الدترافورد بروند.

مویز پیش از این در مصاحبه های خود به نوعی از تمایلش برای پاکسازی در تیم و خریدهای جدید گفته بود, اندرسون نیز در صدر این لیست قرار داشت – البته او اکنون به طور قرضی تا پایان فصل به فیورنتینا ملحق شد.

علی رغم خرید ماتا در ژانویه, یونایتد بار دیگر اینبار در برابر استوک سیتی تن به شکست داد.

این بازیکن برزیلی می گوید بازیکنان بسیار زیادی در تیم هستند که بدون توجه به اینکه آیا در نقشه های مویز جا دارند یا نه, می خواهند از باشگاه بروند. او برای مثال از نانی در این مصاحبه نام برد.

اندرسون به منچستر اوینینگ نیوز گقت: من مطمئن هستم که بازیکنان بسیار زیادی می خواهند جدا بشوند, بخصوص بازیکنانی مثل من و نانی که برای 7 یا 8 سال در باشگاه بوده ایم.

“منچستریونایتد باشگاه بزرگی است, باشگاهی که می تواند برای بازیکنان خود هر کاری انجام دهد اما گاهی اوقات یک بازیکن فوتبال تنها برای اینکه روش دیگری در فوتبالش را تجربه کند و همچنین چیزی یاد بگیرد, می خواهد از باشگاه جدا شود.”

اندرسون همچنین تایید کرد که امیدوار است به طور دائمی به این تیم ایتالیایی منتقل شود.

“من از اینکه اینجا هستم, تا تلاش کنم برای اینکه به اندازه جام هایی که در منچستر کسب کردم, اینجا بدست بیاورم, شکرگذار هستم. مطمئنا من می خواهم در اینجا بمانم.”

“بازی کردن برای منچستر عالی بود, منچستر باشگاه بی نظیری است که تاریخ باعظمتی دارد اما من 7 یا 8 سال آنجا بودم و خوشحالم که اکنون اینجا هستم تا به باشگاه فیورنتینا نشان بدهم که چه کارهایی می توانم انجم دهم و برای قرار گرفتن در ترکیب تیم مبارزه کنم.”

۰ Comments