جایگزین مسیر

اندی کول : نداشتن تجربه ی مربیگری در انگلیس مسئله ای برای فن خال نیست

by | اردیبهشت , ۲۷ , ۱۳۹۳

مهاجم سابق یونایتد اندی کول معتقد است نداشتن تجربه ی مربیگری در انگلیس مسئله ای نیست که مانع از گرفتن سکان هدایت تیم باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد هنوز سرمربی فعلی تیم ملی هلند را به عنوان سرمربی آینده اش معرفی نکرده، و احتمالاً در روز دوشنبه این اتفاق به صورت رسمی بیافتد.

کول که در 6 سال حضورش در اولدترافورد 93 بار برای تیمش گلزنی کرد،گفت که شناخت فن خال از فوتبال اروپا، روی هم رفته 23 سال مربیگری در آژاکس، بارسلونا، آلکمار، بایرن مونیخ و تیم ملی هلند، بیش از حدِ مورد نیاز است.

او گفت : “ما امیدواریم به این که او فردی ست که می تواند دوباره برایمان موفقیت به ارمغان بیاورد. او در انگلیس مربی گری نکرده، اما تجربه گرانبهاست، مخصوصاً در یک باشگاه فوتبال به عظمتِ یونایتد.

او تجربه ی هدایت تیم های بزرگی را دارد. ( برای ) مدیریت جایی مثلِ این ( یونایتد ) ، به چیز ویژه ای نیاز دارید.

او همچنین تجربه ی لیگ قهرمانان را دارد، می داند با اسامی بزرگ چطور رفتار کند و کارنامه ی خوبی در رابطه با آوردن استعدادهای جوان دارد. “

فصل آینده اولین دوری منچستر از لیگ قهرمانان از سال 1996 است. رقابت هایی که دو بار در آن تحت هدایت فرگوسن در سال های 1999 و 2008 برنده ی جام شدند.

اندی کول هنوز نمی تواند فصل فاجعه باری که داشتند و  جایگاه هفتمی ( پایین ترین رتبه از سال 1990 ) را کاملاً باور کند.

او اضافه کرد : ” دیدن سبک بازی ای که فصل قبل انجام دادیم خیلی سخت بود. این ناراحت کننده بود و ما مجبور شدیم که مقداری خودمان را سرزنش کنیم.

این دیوانگی ست که در آرامش باشیم، وقتی این تنها فصلی بوده که هیچ چیز نبردیم ( جز جام خیریه)، اما این فوتبال است.

ما مجبوریم دوباره بلند شویم و بگوییم’ فصل بعد یک فصل جدید است، بیایید نمایش را به صحنه برگردانیم ‘

۰ Comments