جایگزین مسیر

انگار همه ی دشمنان خوشحالند!

by | آبان , ۱۷ , ۱۳۹۲

مقاله ای زیبا به قلم هوادار شیطانی؛انگار همه ی دشمنان خوشحالند!

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – وقتی به سایت های ورزشی سر میزنم و نظرات هواداران تیمهای مختلف را میخوانم، مساله ای توجه مرا جلب میکند. و آن این این نکته است که:
انگار همه ی دشمنان خوشحالند!
جایی خواندم: {ببر در نظام طبیعت فرقی با گربه نمی‌کند. اما وقتی پای مقایسه پیش می‌آید کیست که نداند ببر می‌تواند با یک غرش، گربه‌های قفس‌طلب را گوشه‌ای زهره‌ترک کند.}
تا به حال با خود فکر کرده اید رمز موفقیت ما در سال گذشته چه بود؟
اگر فکر میکنید منچستر سال ۲۰۱۳ از منچستر سال ۲۰۱۴ در لیگ برتر امتیاز بیشتری کسب کرد؟ خیر! تیم منچستر در دو سال اخیر لیگ برتر را با ۸۹ امتیاز به پایان رسانده. اما شاید گمان کنید رابین معجزه کرده است؟ خیر! منچستر ۲۰۱۲ تعداد گل بیشتری نسبت به منچستر ۲۰۱۳ به ثمر رسانده. اگر اندکی مفسر باشید شک نمیکنید تعداد گل خورده ی ما در سال ۲۰۱۲ بیشتر از ۲۰۱۳ بوده است. من به شما میگویم. خیر! این هم کاملا اشتباه است! اما چه عاملی سبب شد یونایتد بتواند با اختلاف فاحش قهرمانی را بدست آورد؟ جواب این سوال تنها یک کلمه است،”ثبات”.
شالوده ی موفقیت منچستر یونایتد ثبات بوده است.

.

.

و دشمنان ما از این مساله احساس ناراحتی میکنند. آنها چشمان خود را میبندند و آرزو میکنند منچستر یونایتد این فصل ثبات خود را از دست بدهد. آنها به ما میگویند شما تیم خوش شانسی هستید. من در جوابشان میگویم دقیقا درست میگویید. ما در داشتن بهترین مربیان جهان خوش شانس بوده ایم. ما در داشتن بزرگترین ستارگان جهان خوش شانس بوده ایم. و ما در داشتن بهترین تماشاگران جهان هم قطعا خوش شانس بوده ایم. آیا اگر فرگی به تیم شما می آمد قدرش را میدانستید؟ سال اول..شاید تحملش میکردید. سال دوم لبها به اعتراض گشوده میشد و سال تا قبل از سال سوم او را اخراج میکردید. آیا اریک کانتونا برایتان بازی نکرد؟ در فرانسه بازی نکرد؟ در انگلیس بازی نکرد؟ آیا قدرش را دانستید؟ آیا ما بودیم که بکهام را در اوج خریدیم و او را به آمریکا راهی ساختیم؟ آیا شما رابین نداشته اید؟ آیا رابین از تیمی نیامد که هفت سال به قهرمانی نزدیک هم نشده بود؟

.

.

طرفداران آرسنال به خود مبالند که در این هشت سال هوادار آرسنال مانده اند! آیا ونگر از بدو ورودش برایتان موفقیت به ارمغان نیاورد؟ شما اصلا هنر نمیکنید که به پای مربی قهرمان خود صبر کرده اید. ما سالها قبلتر از شما ۵سال به پای فرگوسنی صبر کردیم که برایمان یک جام هم نیاورده بود.
طرفداران چلسی خوشحال هستند که مورینیویی که به تیمشان خیانت کرده بود را دوباره در اختیار دارند. مورینویی که مانند یک توریست جهان گرد از شهر چلسی هم گذر کرد. و حالا بازگشته است و خود را پدرخوانده ی چلسی میداند! و آنها همچنان خوشحالند.
طرفداران لیورپول چه حرفی دارند؟! آیا آنها هنوز به رویای فرگی میخندند؟ ولی ما به رویای آنها نمیخندیم. باشد تا دوباره قهرمان شوند!!
سرتان را بیش از این درد نمی آورم. اجازه دهید شتران در خواب پنبه دانه بخورند، آن هم لُف! لُف!

.

.

ممنون هوادار شیطانی 😡

۰ Comments